واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

دوئل بزرگان جهان در فینال لیگ برتر کشتی آزاد

رقابتهای روز پایانی لیگ برتر کشتی آزاد، دوئل هایی تماشایی را رقم خواهد زد
به گزارش تدبیر24 به نقل از  ایسنا، لیگ برتر کشتی آزاد فردا (پنجشنبه) در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به انتهای مسیر می رسد؛ جایی که قهرمانان بزرگ ایران و جهان باید پنجه در پنجه هم بیاندازند. در نیمه نهایی، تیم‌های خونه به خونه بابل با ثامن‌الحجج سبزوار و استیل آذین ایرانیان با گاز مازندران به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامه، جدالهای انفرادی که ممکن است در دیدارهای نیمه نهایی یا فینال به وقوع بپیوندند را بررسی می‌کنیم:

60 کیلوگرم: احسان‌پور(خونه به خونه) – گویگوریف(ثامن الحجج سبزوار

این یک فرصت استثنایی برای نفر دوم تیم ملی ایران است که با بخان گویگریف قهرمان جهان سرشاخ شود. احسان پور که قهرمان جوانان جهان است، در دور مقدماتی از پس نایب قهرمان المپیک(خینچگاشویلی) برآمده و حالا کشتی گیر تکنیکی روسها که هم زیاد امتیاز می گیرد و هم زیاد هم امتیاز می دهد را پیش رو دارد.

120 کیلوگرم: آکگول(خونه به خونه) – گاتسالوف(ثامن الحجج سبزوار

دو کشتی گیری که روی سکوی جهانی بوداپست ایستادند، حالا در لیگ ایران باید جدال کنند. گاتسالوف امسال برای اولین بار در سنگین وزن قهرمان جهان شد و آکگول با مدال برنز جهان نشان داد که در 120 کیلو آینده دار است.

البته گاتسالوف طعم شکست در لیگ را چشیده و سرانجام پس از سالها مقابل یک ایرانی (محمدرضا آذرشکیب) زانو زد. حال باید دید گاتسالوف برای نبرد با رقیب جوان ترکیه ای اش چقدر آماده است.

74 کیلوگرم: چارگوش(استیل آذین) – شعبان اف(خونه به خونه

اگر خونه به خونه و استیل آذین فینالیست شوند، نبرد بین دنیس چارگوش دارنده دو طلای جهان از روسیه و علی شعبان اف نفر سوم جهان از بلاروس دیدنی خواهد بود. شعبان اف در دور مقدماتی آماده نشان داد و می تواند سد محکمی برای چارگوش باشد. شعبان اف که در المپیک، در وزن 66 کیلو ناکام ماند، در اولین حضورش در مسابقات جهانی به مدال برنز رسید و این اولین مبارزه او با چارگوش خواهد بود.

120 کیلوگرم: آذرشکیب(استیل آذین) – گاتسالوف(ثامن الحجج سبزوار

اگر ثامن و استیل آذین به فینال برسند، آذرشکیب احتمالا باید یک بار دیگر مقابل گاتسالوف قرار گیرد. این نبرد برای کشتی گیر روسی جنبه انتقامی دارد و آذرشکیب هم می خواهد ثابت کند که باز هم می تواند قهرمان روسی را به زانو درآورد.

60 کیلوگرم: سات(استیل آذین) – گویگوریف(ثامن الحجج سبزوار

احتمال رویارویی دو قهرمان روسی در فینال هر چند کم است اما وجود دارد. اوپان سات سه طلای اروپا در کارنامه دارد و گویگوریف پدیده و قهرمان جهان است. به این خاطر می گوییم که احتمال این مبارزه کم است که تیم استیل آذین شاید یک مهره خارجی اش را در مصاف با قهرمان جهان نسوزاند چرا که هر تیم در هر مسابقه می تواند از دو کشتی گیر خارجی اش استفاده کند و یک خارجی دیگر باید خارج از ترکیب باشد.

55 کیلوگرم: لبدوف(خونه به خونه) – جلالی بهار(استیل آذین

امید جلالی بهار تا به حال بهترین 55 کیلویی لیگ ایران بوده و مبارزات حساسی را برده است. او شاید در فینال ویکتور لبدوف دارنده دو طلا و یک برنز جهان از روسیه را پیش رو داشته باشد. این بهترین فرصت است تا جلالی بهار خود را ثابت کند و به یک مهره ارزشمند در تیم ملی و در کنار حسن رحیمی تبدیل شود.

120 کیلوگرم: آذرشکیب(استیل آذین) – آکگول(خونه به خونه

این مسابقه می تواند فرصتی دیگری برای آذرشکیب باشد تا یک کشتی گیر عنوان دار دیگر را شکست دهد. به نظر می رسد در صورت رویارویی

این دو، نبردی دیدنی به نمایش گذاشته شود.

60 کیلوگرم: اوپان سات(استیل اذین) - احسان پور(خونه به خونه

رویارویی احتمالی خونه به خونه و استیل آذین این نبرد احتمالی را رقم خواهد زد؛ مبارزه ای که نمی شود فرد پیروز را از قبل پیش بینی کرد.


 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: