واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲

بازدید معاون وزیر راه از قائمشهری‌ها

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی شامگاه پنجشنبه با حضور در شهرستان قائمشهر از راههای روستایی و روند اجرای برخی طرحهای راه این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، دراین بازدید چندساعته ˈکمال علیپورˈ نماینده مردم قائمشهر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان ˈ سید حسین میرشفیعی ˈ را همراهی می کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی عصر امروز بعد از حضور در جلسه شوراهای و دهیاران روستاهای لهمال ، کاسگرکلا ، پرچیکلا و بالا لموک به همراه مسئولان ضمن بازدید از راههای این روستاها، ازمسائل و مشکلات موجود اطلاع یافت.

همچنین میرشفیعی از روند اجرای طرح تعریض جاده نظامی شهرستان قائمشهر بازدید کرد.

جاده نظامی از جاده های پرتردد شهرستان قائمشهر است. این جاده که 11 و نیم کیلومتر طول دارد، در ورودی شهرستان قائمشهر از سمت بابل واقع شده و راه دسترسی حدود 40 هزار نفر از جمعیت ساکن در 38 روستای مسیر به شمار می رود.

عرض کم این جاده جوابگوی تردد بالای خودروها نیست و به دلیل همین مشکل موارد متعددی سوانح رانندگی خسارت بار در این مسیر روی می دهد .

تعریض قطعه دوم این جاده به طول شش کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 35 درصدی، نیازمند حمایت و تخصیص اعتبار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید از این راهها ، برای بررسی وضعیت راه روستایی شهرستان سوادکوه شمالی دراین شهرستان حضور یافت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: