واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

رویانیان:بدهی ما کمتر از استقلال است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با بیان اینکه بدهی این باشگاه 470 میلیارد ریال نیست، گفت: بدهی های پرسپولیس از باشگاه استقلال کمتر است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، «محمد رویانیان» که عصر امروز (پنجشنبه) برای تماشای دیدار نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مسوولان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده اند که پول ندارند، پس اجازه بدهند دو نفر سرمایه دار به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اضافه شوند تا مشکلات مالی این باشگاه برطرف شود.

وی افزود: اگر وزارت ورزش و جوانان توان مالی ندارد، پس کمک شود تا باشگاه های پرسپولیس و استقلال با حضور افراد سرمایه دار و علاقه مند در هیات مدیره از بن بست مالی کنونی خارج شوند.

رویانیان در باره شایعه استعفایش از باشگاه پرسپولیس گفت: اگر من هم نباشم، یک قهرمان مانند علی دایی سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده دارد و این تیم را قهرمان می کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در لیگ برتر کشتی آزاد گفت: این تیم در سال های اخیر همواره قهرمان شده است اما خونه خونه بابل نیز امسال تیم خوبی بود که به مقام سوم قناعت کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، تیم خونه به خونه بابل در سال آینده با قدرت بیشتری در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد شرکت کند و به مقام بهتری دست یابد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: