واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۵

پلیس؛مانع تحقیقات در فساد مالی

یکی از دادستانان ترکیه روز پنجشنبه اعلام کرد که مسؤولان پلیس مانع اجرای مرحله جدید تحقیقات درباره فساد مالی گسترده در این کشور شده اند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری دوغان، ˈمعمر آککاشˈ در بیانیه ای اعلام کرد: همه همکاران من و همچنین مردم باید بدانند که به من به عنوان دادستان اجازه ندادند، تحقیقات جدیدی را آغاز کنم.

وی، فشارها بر نظام قضایی این کشور را موجب متوقف شدن مرحله جدید تحقیقات عنوان کرد و پلیس را در توقف مرحله جدید تحقیقات دخیل دانست.

این دادستان دیروز دستور توقیف حدود 30 نفر دیگر از جمله شماری از نمایندگان پارلمان و بازرگانان نزدیک به دولت را در چارچوب تحقیقات مربوط به فساد مالی که به وجهه دولت این کشور آسیب وارد کرده است، صادر کرد.

این دادستان ترک با تأسف گفت: با جود نشستی که با مقامات پلیس استانبول برای ادامه تحقیقات داشتیم، مسؤولان شهربانی مانع ادامه تحقیقات شدند.

رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه گفته بود که محافلی وی را مورد هدف قرار داده اند و با اقامه دعوی علیه فرزندم خواهان ضربه زدن به من هستند.

تنش سیاسی در ترکیه موجب استعفای سه نفر از وزیران که پسران آنان بازداشت شده اند، شد و چهارشنبه شب رجب طیب اردوغان نخست وزیر این کشور را به ترمیم گسترده کابینه وادار کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: