واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۲۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

برزین علایی کیست؟

برزین علایی خواننده موسیقی پاپ ایرانی می باشد که به تازگی وارد بازار موسیقی مارکت کشور شده است. در مدت خیلی کوتاه با انتشار قطعه های شنیدنی و جذاب توانست جلب توجه کند. در مقاله امروز به بررسی زندگی و بیوگرافی از برزین علایی می پردازیم.

برزین

زندگینامه برزین

برزین علایی Barzin Alaie که با نام هنری برزین در زمینه موسیقی فعالیت می کند. وی از سال 1395 وارد این عرصه شده است ولی انتشار موزیک هایش از سال 1401 می باشد. از دوران کودکی به موسیقی علاقه فراوانی داشت و اکثر اوقات با تهیه کاست های قدیمی خواننده ها با آن ها همخوانی می کرد. او در زمینه نوازندگی پیانو نیز مهارت دارد و این مهارت به دوران دانش آموزی اش برمی گردد. شغل اصلی وی مدیریت شرکت کارتن برزین پارس می باشد. بیش از 100 کارمند برای او کار می کنند که این به نوبه خود موفقیت بزرگی برای برزین است، چرا که کارآفرینی موفقیت آمیزی را دارد. برزین دارای مدرک DBA یا دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و تجارت و بیزنس می باشد. 

برزین علایی

آهنگ های برزین

برزین و آهنگ های به یادماندنی که تاکنون ارائه کرده است، همیشه در ذهن و قلب مردم جا دارد. موسیقی ابراز پرورش روح می باشد به همین منظور خیلی از مردم با هنرمندان و خواننده ها رابطه خوبی دارند. هواداران برزین نیز با آهنگ هایش زندگی می کنند. برزین تاکنون خالق موزیک هایی همچون کنار تو، گیسو، شال زرشکی، عطر تو، یواش یواش، هم آغوش، گل بهار، خانم حساس، اون که رفته، خانوم گل، هوای عشق و .. بوده است. هم چنین در صدد تولید اولین آلبوم رسمی خود و نیز تک آهنگ های بسیاری دیگر در فضاهای شاد و غمگین می باشد که به زودی منتشر خواهند شد. 

برزین علایی در موزیک با افراد صاحب نامی همچون فتاح فتحی، بهراد شهریاری، عماد طغرایی، موهان، و .. همکاری داشته است. یکی از نکات قابل توجه برزین این است که اکثر موزیک هایش دارای موزیک ویدئو هستند. اکثر موزیک هایش در فضای وب منتشر شده اند و دانلود آن ها امکان پذیر هستند. هم چنین از طریق لینک زیر تمامی موزیک های برزین قابل دریافت هستند:

https://ireetm.com/artist/barzin-alaie/

برزین علایی

برزین در شبکه های اجتماعی

برزین نیز همانند دیگر هنرمندان دارای صفحه اختصاصی در شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب، آپارات، اینستاگرام و .. می باشد. آیدی اینستاگرام وی به آدرس Barzin.alaie.official@ می باشد که می توانید تمامی ویدیو ها و عکس ها، آهنگ های وی را از این تریبون ها دریافت کنید. جهت ورود به اینستاگرام شخصی برزین روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/barzin.alaie.official/

کانال یوتیوب برزین علایی نیز به آدرس زیر می باشد:

https://www.youtube.com/@barzin.alaie.official

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: