واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

برپایی 50بیمارستان صحرایی

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از برپایی 50 بیمارستان صحرایی در نقاط مختلف کشور در سال جاری خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، ˈمحمد رییس زادهˈ روز یکشنبه در حاشیه همایش سیاسی ˈاین عمارˈ در جمع خبرنگاران افزود: یکی از سنگین ترین حوزه های فعالیت این سازمان خدمت رسانی به مناطق محروم است که در این راستا تاکنون 50 بیمارستان صحرایی در مناطق مختلف کشور برپا شده و بیش از سه میلیون نفر از خدمات بهداشتی درمانی آن بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه در این بیمارستان ها امور مربوط به بیماری ها و اقدامات کلینیکی، درمانی و بهداشتی انجام می شود اضافه کرد: بیمارستان های صحرایی خدمات خود را با انجام غربالگری عمومی در سطوح تخصصی و فوق تخصصی ارایه می دهند.

رییس زاده ادامه داد: بیمارستان های صحرایی به طور موقتی و بر اساس نیاز استان ها با پیگیری و هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان ها با دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی درمانی در مدت 5 تا 10 روزه برپا می شوند.

وی سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و اخیرا سمنان، یزد، گلستان و خراسان رضوی را جمله استان هایی عنوان کرد که در سال جاری بیمارستان صحرایی برپا کرده اند و افزود: در هر بیمارستان صحرایی بین سه تا پنج هزار نفر تحت پوشش خدمات قرار می گیرند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور افزایش خدمات کیفی با رعایت مسائل فنی را از مهمترین اولویت ها در برپایی این بیمارستان ها عنوان کرد و افزود: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت های تمام اقشار پزشکان کشور که علاقه مند به حضور در این مراکز درمانی موقت هستند، خدمات بهداشتی درمانی را در مناطق محروم کشور توسعه دهیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: