واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۰

نامه نمایندگان مجلس به وزیر ورزش

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار اعلام نتیجه بررسی تخلف های صورت گرفته در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی شدند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، این نمایندگان مردم در خانه ملت از محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان خواسته اند تا ضمن بررسی هر چه سریع تر تخلف های انجام شده در مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی، نتیجه را اعلام کند.

متن نامه نمایندگان مجلس شواری اسلامی برای وزیر ورزش و جوانان به قرار زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود گودرزی

وزیر محترم ورزش و امور جوانان

سلام علیکم

احتراما، با آرزوی توفیقات الهی، نظر به شکایات واصله در ارتباط با مجمع ورزش هاکی مبنی بر تخلفات انجام شده در انتخابات برگزار شده روز 16 آذر ماه و صحت گزارشات دریافتی از سازمان بازرسی کل کشور، اقدام عاجل برای جلوگیری از تخلفات صورت گرفته به حضورتان ایفاد می شود. مستدعی است این مساله با عنایت ویژه مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه اعلام شود.

این نامه به امضای بیش از 10 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده که اسامی برخی از آنان به شرح زیر است:

غلامرضا تاج گردون نماینده گچساران و باشت، عثمان احمدی نماینده مهاباد، رسول خضری نماینده پیرانشهر و سردشت، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار، مجید منصوری نماینده لنجان، محمد دامادی نماینده ساری، محمدحسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر، حجت الاسلام حبیب برومند نماینده پارس آباد و بیله سوار، عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه، موید حسینی صدر نماینده خوی و چایپاره و ایرج عبدی نماینده خرم آباد و چگنی.

مجمع انتخاباتی فدراسیون هاکی، روز 16 آذر ماه برگزار شد و بهرام شفیع که بازنشسته محسوب می شود در آن شرکت کرد و رای هم آورد اما در مجمع، مجوز دولت برای وی نشان داده نشد و نماینده سازمان بازرسی کل کشور هم به همین دلیل، حضور شفیع را در انتخابات غیرقانونی خواند و مجمع را ترک کرد.

طبق قانون، ریاست فدراسیون های ورزشی با صدور حکم توسط وزیر ورزش و جوانان رسمیت پیدا می کند و وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید هم به رغم صدور احکام ریاست فدراسیون های کوهنوردی و ورزش سه گانه که مجامع انتخاباتی آنها پس از فدراسیون هاکی برگزار شده، هنوز حکم ریاست فدراسیون هاکی را صادر نکرده است.

هاکی در جهان در چهار رشته هاکی سالنی، هاکی چمنی، هاکی روی یخ و هاکی اسکیت انجام می شود که فدراسیون هاکی ایران در رشته های هاکی روی یخ و هاکی اسکیت، فعالیت ندارد و فعالیت در رشته المپیکی هاکی چمنی نیز بسیار ضعیف است.

در واقع، توجه و فعالیت فدراسیون هاکی در سال های اخیر فقط به رشته هاکی سالنی معطوف شده است که در بازی های المپیک برگزار نمی شود.

فدراسیون هاکی ایران از سال 1351 تاسیس شد و اکنون کمتر از یک هزار ورزشکار به طور سازمان یافته دارد؛ رقمی که بسیار قابل تامل است و حکایت از ناکامی این رشته در توسعه و گسترش آن دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: