واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

4نفر در بازی‌های آسیایی نخواهند بود

لیست اولیه بوکسورها برای بازی‌های آسیایی 2014 به کمیته ملی المپیک ارسال شده و علی مظاهری، جاسم دلاوری، ....

تدبیر24: نایب رییس فدراسیون بوکس گفت: لیست اولیه بوکسورها برای بازی‌های آسیایی 2014 به کمیته ملی المپیک ارسال شده و علی مظاهری، جاسم دلاوری، مهدی طلوتی و سجاد محرابی شانسی برای حضور در این مسابقات ندارند.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ثبت‌نام احمد ناطق نوری برای انتخابات ریاست فدراسیون بوکس ، اظهار کرد: بوکس ایران به ناطق نوری ختم می‌شود و مطمئنم جز او هیچ کسی نمی‌تواند بوکس ایران را اداره کند! قول شرف می‌دهم که اگر ناطق نوری در فدراسیون نباشد، در فدراسیون بوکس بسته می‌شود!

وی افزود: بقیه افراد هم باید این مساله را درک کنند. در این شرایط اقتصادی تنها ناطق نوری است که می‌تواند برای بوکس پول بیاورد! او با مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به راحتی صحبت می‌کند، در حالی که اگر فرد دیگری به بوکس بیاید باید زمان زیادی از وقتش را به ارتباط گیری با مسئولان اختصاص دهد.

نایب رییس فدراسیون بوکس در مورد ارسال لیست اولیه بوکسورها به کمیته ملی المپیک گفت: در لیست اولیه نام 35 نفر را فرستادیم که در این لیست نام همه بوکسورهایی که در اردوهای تیم ملی حضور دارند را فرستاده‌ایم. نام علی مظاهری، جاسم دلاوری، مهدی طلوتی و سجاد محرابی در این لیست وجود ندارد، چرا که آنها در مسابقات انتخابی شرکت نداشتند.

وی ادامه داد: نام این نفرات دیگر نمی‌توان به لیست اضافه کرد و آنها شانس حضور در بازی‌های آسیایی 2014 را از دست داده‌اند. تنها بوکسوری که در اردوها نبود و نامش را به لیست اضافه کردیم احسان روزبهانی بود. در همین لیست نام نفراتی وجود داشت که اصلا قصد دعوت کردن‌شان به تیم ملی را نداشتم، ولی آنها آنقدر خوب مبارزه کردند که مجبور شدم نام‌شان را بنویسیم.

مقصودی گفت: مطمئنم این بوکسورها که نام‌شان را نداده‌ایم هم قبول دارند که ضعیف‌تر از افراد حاضر در اردو هستند. از سوی دیگر به دور از اخلاقیات و روحیه پهلوانی است که ما آنها را به لیست اضافه کنیم. مطمئم خدا هم خوشش نمی‌آید.


 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: