واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۸

نظارت بهداشتی بر صادرات بیش از یک میلیون جوجه

مدیر‌کل دامپزشکی خراسان جنوبی از صادرات به عنوان یکی از شریان‌های تداوم اقتصاد ملی یاد کرد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تعداد یک‌ میلیون و 600 هزار و 500 قطعه جوجه یک‌ روزه به کشورهای افغانستان و ترکمنستان صادر شده است
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا،منطقه خراسان جنوبی، محمدعلی رضایی با اشاره به ارزش‌های اقتصادی ناشی از صادرات دام و فرآورده‌های خام دامی اظهارکرد: استان خراسان جنوبی به دلیل دارا بودن مراکز تولیدی مهمی همچون مرغ مادر و کارخانه‌های تولید خوراک دام و طیور یکی از استان‌های مهم و پتانسیل‌های با ارزش در رشد اقتصادی کشور است.

وی با بیان روند روبه رشد صادرات در استان افزود: از ابتدای امسال 4 هزار و 702 تن خوراک طیور و 628 تن مرغ منجمد به کشورهای همسایه نیز صادرات صورت گرفته است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی به اقدامات دامپزشکی در هنگام صدور مجوز بهداشتی صادرات اشاره کرد و ادامه داد: دامپزشکی استان به سیستم یکپارچه قرنطینه مرزی و کشوری متصل است که همه مجوزهای بهداشتی قرنطینه‌ای حمل و جابجایی دام و فرآورده‌های خام دامی پس از انجام آزمایشات لازم و نمونه‌ برداری‌های مربوطه صادر می‌شود.

رضایی نظارت‌های دقیق دامپزشکی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی را یکی از عوامل رشد صادرات در منطقه دانست و تصریح کرد: از ابتدای امسال با توجه به کیفیت مطلوب و خوب نهاده‌های تولیدی در استان روند روبه رشدی را در این زمینه داشته‌ایم.

وی از صادرات به عنوان یکی از شریان‌های تداوم اقتصاد ملی یاد کرد و گفت: از ابتدای امسال تعداد یک‌ میلیون و 600 هزار و 500 قطعه جوجه یک‌روزه به کشورهای افغانستان و ترکمنستان صادر شده است.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: