واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
وزیر علوم پیشنهادی فردی توانمند است

نظر عارف در مورد وزیر علوم پیشنهادی روحانی

« وزیر علوم با پیشنهاد سیاست های اعمالی در دانشگاه ها و گاهی حتی تصمیم گیری در این رابطه ، نقشی کلیدی در رفع محدودیت‌ها از دانشجویان دارد / وزیر علوم پیشنهادی رئیس جمهور فردی توانمند و با تجربه است که می‌تواند رای بالایی را در مجلس به خود اختصاص دهد. »

تدبیر24: معاون اول دولت اصلاحات بر نقش کلیدی وزیر علوم در رفع محدودیت‌ها از دانشجویان و باز شدن فضای سیاسی دانشگاه‌ها تاکید کرد.
 
 «محمدرضا عارف» در حاشیه مراسم افطار سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار که شب گذشته در دبیرستان البرز تهران برگزار شد در پاسخ به خبرنگاری گفت: وزیر علوم با پیشنهاد سیاست های اعمالی در دانشگاه ها و گاهی حتی تصمیم گیری در این رابطه ، نقشی کلیدی در رفع محدودیت‌ها از دانشجویان دارد.

وی در ادامه، وزیر علوم پیشنهادی رئیس جمهور را فردی توانمند و با تجربه توصیف کرد که می‌تواند رای بالایی را در مجلس به خود اختصاص دهد.

گفتنی است «جعفر میلی منفرد»، وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در کابینه «حسن روحانی» است. وی از شهریور تا مهرماه سال
۸۲ پس از استعفای «مصطفی معین» ، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در سال‌های ۸۲ تا ۸۴، قائم مقام وزیر و معاون طرح و توسعه این وزارتخانه بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب، کابینه پیشنهادی آقای روحانی را مناسب خواند که در صورت تایید مجلس می‌تواند با قدرت بالایی کارش را پیگیری کند.

عارف در رابطه با حضور اعضای جبهه مشارکت در حزبی که می‌خواهد تاسیس کند گفت: با هیچ گروهی صحبت نکردیم. زمانی که اساسنامه و مرامنامه حزب اعلام شود افراد واجد شرایط می‌توانند عضو حزب شوند اما روی هیچ تشکلی نظر خاصی نیست.

منبع : پویش

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
جناب عارف من بعنوان یک کارشناس وهمشهری شماعرض میکنم ماباتوجه بکدام جنبه رفتاری وگفتاری شما باید درمورد شماقضاوت کنیم.ازیک طرف نان نطام رامیخوریدازطرف دیگربا مساله داران بانظام دمخورمیشوید.ازیکطرف هرکس که جزء باندخودتان باشدتاییدوهرصدای مخالفیرا محکوم میکنید.میشه یکنفررادربانداصلاحات معرفی کنیدکه ازنظر شما مورد تاییدنباشدیابالعکس.گروه شمادر8سال دولتمداریش سکوت رابهترین جواب میدانست همانگونه که خودتان نیز.امیدوارم بتوانید دریوم الحساب هم باهمین روش امورخودرارتق وفتق نمایید.مرحوم ابوی که خیلی به یوم الحسره معتقدبودند خدارحمتشان کند.
نظر شما: