واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰

حمله ناکام تروریست های تکفیری

نیروهای ارتش سوریه امروز (پنجشنبه) دومین حمله تروریست های تکفیری جبهه النصره به شهر راهبردی القصیر و جوسی را ناکام گذاشتند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از منابع خبری لبنانی، تروریست های تکفیری که در حمله اول متحمل شکست سنگینی شده و بیش از250 تن از آنها کشته و یا زخمی شده بودند، به داخل خاک لبنان فرار کردند و بعداز چند ساعت حمله جدیدی را شروع کردند که این بارهم ناکام ماندند.

نیروهای وی‍ژه ارتش لبنان در مناطق مرزی این کشور با سوریه مستقر شده اند تا مانع نفوذ عناصر تکفیری فراری به خاک این کشور شوند.

در همین حال دو جنگنده ارتش سوریه مواضع تروریست های تکفیری را منطقه النعمات در استان حمص سوریه و نزدیک مرزهای لبنان بمباران کردند.

جنگنده های ارتش سوریه همچنین با پرواز بر فراز رشته کوههای شرقی لبنان در مجاورت منطقه القاع در شرق این کشور به تعقیب تروریست های تکفیری پرداختند.

شاهدان عینی از شنیده شدن گسترده صدای شلیک موشک ها و خمپاره ها در منطقه خبرداده اند.

تحرک عناصر مسلح گروه تکفیری تروریستی جبهه النصره و همچنین ادوات نظامی آنها در رشته کوه های شرق لبنان و در مجاورت مرزهای سوریه از چند روز قبل افزایش یافته است و در این منطقه موضع گرفته اند.

منابع خبری لبنانی شامگاه چهارشنبه نیز از منطقه بقاع لبنان خبر دادند که عناصر جبهه النصره از ارتفاعات کوه های شرق لبنان به روی مواضع ارتش سوریه در ضلع شرقی منطقه النعمات استان حمص این کشور شلیک می کنند.

خبرهای رسیده حاکی بود که خودروها و عناصر مسلح جبهه النصره برای عملیاتی علیه ارتش سوریه آماده و در کوه های شرق لبنان از منطقه راس بعلبک تا عرسال مستقر شده اند.

هدف از این حملات تروریست ها تکفیری، کاستن از فشارهای ارتش سوریه و حزب الله در منطقه «قلمون» سوریه اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: