واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

گالری هوم میزبان نمایشگاه «5+20»

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «5+20» به نمایشگاه‌گردانی احسان نصری در گالری هوم گشایش می‌یابد.
به گزارش تدبیر24 نصری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در «5+20» 25 تابلوی نقاشی از 25 هنرمند بب سبک و تکنیک‌های مختلف به نمایش گذاشته خواهد شد. هنرمندان با ذهنیات متفاوت تصاویری را خلق کرده‌اند که بر دو محور طرح و رنگ ساخته شده‌اند. هر هنرمند با سبک خاص خود کار کرده، اما آنچه که در تابلوهای این نمایشگاه قابل توجه است، استفاده اکثر هنرمندان از عنصر خط در کارها است.

او افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش آثاری از هنرمندان جوان، سه اثر از سه آرتیست قدیمی هم که مدت‌هاست آثاری از ان‌ها ندیده‌ایم به نمایش گذاشته خواهد شد. در واقع نمایشگاه «5+20» اتفاقی است برای ارتباط نسل نوی هنرمندان و آرتیست‌های قدیمی که به اعتقاد من فرصت مناسبی برای تعامل بین این دو گروه است.

نصری همچنین عنوان کرد: با وجود تفاوت بین کارها، در چیدمان تابلوها نوعی وحدت به وجود آمده است. سعی کردیم آثار طوری در کنار یکدیگر قرار بگیرند که وقتی مخاطب پس از تماشای یک تابلو به سمت تابلوی دیگر می‌رود، دچار گیجی و سردرگمی نشود و به مفهوم و فرم خاصی برسد. مخاطب با تماشای کارها در عین دیدن آثار مختلف متوجه نوعی نظم و وحدت در چیدمان آثار این نمایشگاه خواد شد.

او همچنین درباره حضور خود به عنوان نمایشگاه‌گردان گفت: نمایشگاه‌گردان به عنوان کسی که پل ارتباطی بین مدیر گالری و هنرمندان است، نقش موثری در بهتر برگزار شدن نمایشگاه‌های هنری دارد. او با طرح و ایده‌ی خود هنرمندان مورد نظر خود را انتخاب و آثار آن‌ها را برای برگزاری نمایشگاه جمع‌آوری و آماده می‌کند. در واقع ارتباط گالری با هنرمندان از ابتدای جمع‌آوری آثار تا ارائه‌ی آن‌ها با حضور نمایشگاه‌گردان شکل می‌گیرد.

نمایشگاه گروهی «5+20» روز جمعه 13 دی ماه ساعت 16 در گالری هوم واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، بالاتر از مطهری، روبروی بیمارستان تهران کلینیک، کوچه چهارم، شماره 2، طبقه اول افتتاح می‌شود و تا 23 دی ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه روزه به جز جمعه‌ها از ساعت 15 تا 18 به گالری هوم مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: