واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۵

4کشته در تصادف بی گواهینامه

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان گفت: برخورد دو دستگاه خودرو پژو 405 در محور زاهدان - بم با تقصیر راننده بی گواهینامه، چهار کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
به گزارش تدبیر24 سرهنگ ایوب شرافتی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مقارن ساعت 35 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه خودرو پژو 405 با شماره پلاک ایران 85 در کیلومتر 95 محور زاهدان- بم به علت انحراف به چپ موجب بر خورد با یک دستگاه خودرو پژو 405 پلاک ایران 54 شد.

وی افزود: بر اساس اعلام افسران کارشناس پلیس راه، راننده خودرو پژو ایران 85 که فاقد گواهینامه و از نصرت آباد به سمت زاهدان در حرکت بوده با انحراف به چپ جاده با خودرو پژو ایران 54 که از زاهدان به سمت بم حرکت می کرد برخورد کرد که راننده هر دو خودرو در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این حادثه دو دختر بچه شش ماهه و 10 ساله از سرنشینان خودرو پژو ایران 54 نیز در دم کشته شدند و یک زن و یک مرد دیگر سرنشین همین خودرو نیز مجروح و به بیمارستان منقل شدند.

وی ادامه داد: خودرو پژو عامل این حادثه تک سرنشین بوده است.

سرهنگ شرافتی با بیان ایتکه تخلفات رانندگی تجاوز به حقوق دیگران است، تصریح کرد: متاسفانه این حادثه نه تنها تجاوز به حقوق دیگران بلکه همراه با کشتن سه نفر و مجروح شدن دو نفر بی گناه بود.

وی اظهار داشت: تصادف یادشده در یکی از محورهای اصلی و بزرگترین محور ارتباطی سیستان و بلوچستان با مرکز کشور به وقوع پیوست و چنانچه این جاده دارای دو باند مستقل یا بزرگراه می بود احتمالا تعداد تلفات این حادثه کمتربود.

رئیس پلیس راه سیستان و بلوچستان بیان کرد: محور اصلی زاهدان -بم تنها حدود 35 کیلومتر چهار خطه و دو بانده است و بقیه آن با عرض هفت تا هفت و نیم متر دو طرفه است که بعضا کوچکترین تخلف رانندگی منجر به وقوع حادثه ناگوار می شود.

سرهنگ شرافتی از رانندگان خودروهای عبوری در این جاده خواست با توجه به دو طرفه بودن جاده و عرض کم آن نهایت دقت را در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کرده و همواره در مسیر خودشان حرکت و از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا پرهیز کنند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: