واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶

تاکید وزارت علوم بر کرسی آزاداندیشی

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در دولت جدید، این وزارتخانه برای برگزاری فعال کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید خاص رهبری است ، تاکید جدی دارد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، سیدضیاء هاشمی روز جمعه در جمع خبرنگاران در اهواز افزود:برگزاری این گونه کرسی ها در ایجاد نشاط علمی و فرهنگی در دانشگاه و جامعه تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان داشت:هم اینک در حال برنامه ریزی برای توسعه فعالیت های فرهنگی در نیمسال دوم تحصیلی هستیم .

هاشمی اضافه کرد: در نیمسال دوم، جشنواره های مختلف علمی، فرهنگی و هنری که از قبل وجود داشته است با نشاط بیشتری برگزار خواهد شد و امید می رود با فضای جدید، این نیمسال در چارچوب قوانین پرشور تر از نیمسال اول باشد.

وی گفت: برای توسعه نشریات دانشجویی هم برنامه ریزی لازم صورت گرفته است ضمن این که با توجه به تنوع موجود در نظر داریم به لحاظ علمی و سلایق مختلف ، زمینه لازم را برای مشارکت دانشجویان فراهم می کنیم.

معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد:تقاضاها برای ایجاد تشکل های دانشجویی جدید هم در چارچوب قوانین پیگیری می شود.

هاشمی همچنین به برگزاری جشنواره ˈفارابیˈدر ارتباط با برگزیدگان علوم انسانی کشور اشاره کرد و گفت:مقدمات جشنواره ˈحرکتˈ هم شروع شده و در هفته های آینده آغاز به کار می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: