واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

تعامل مجلس و دولت سیاست ماست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : سیاست کلان مجلس شورای اسلامی تعامل سازنده و ارتباط سازنده با دولت یازدهم است.
به گزارش تدبیر24 محمد اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و همکاری رئیس جهموری با مجلس شورای اسلامی موجب شد تا نتایج بسیاری از فعالیت ها و برنامه ها رضایتبخش باشد.

وی یادآور شد : تعامل دو سویه نمایندگان خانه ملت و دولت می تواند به طور یقین آثار مطلوبی در شتاب بخشی فعالیت های گوناگون در کشور داشته باشد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سوال نمایندگان از وزرا در رابطه با مسایل و مشکلات احتمالی یک حق قانونی تلقی می شود ، افزود : پرسش ها باید در چارچوپ های مشخص و تعیین شده ای ارایه شود.

وی اظهار کرد: سوالات نمایندگان از وزرا باید بیشتر بنا بر ضرورت و نه صرفا جنبه شخصی انجام شود و تداوم این حرکت آثار ناخوشایندی به دنبال دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون معضلات متعددی در کشور وجود دارد و رفع تمامی آنها در گرو همدلی، همکاری و وحدت میان مسوولان به ویژه دولتمردان با مجلس است.

وی یادآوردشد: نمایندگان خانه ملت به وضعیت کنونی کشور کاملا واقف هستند و ایجاد فضای بی اعتمادی کمکی به شتاب بخشی کارها و فعالیت های کشور نمی کند.

اسماعیلی افزود: فعالیت های هر حوزه و یا وزارتخانه ای خالی از اشکال نیست ، این موضوع امری طبیعی است و برطرف کردن شبهات موجود باید اصولی و منطقی انجام شود.

وی همچنین فعالیت های دستگاه دپیلماسی جمهوری اسلامی ایران در حل و فصل مناقشات مربوط به مسایل هسته ای را مناسب عنوان و اظهار کرد: در کمیسیون امنیت ملی مسایل این حوزه به دقت مورد بررسی قرار گرفته و تذکرات لازم نیز ارائه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: