واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
پایان 35ماه بلاتکلیفی ورزش اول

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی شد

رسول خادم با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برای مدت چهار سال رییس این فدراسیون شد تا ورزش اول کشور بعد از 35 ماه بلاتکلیفی سرو سامان بگیرد
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی امروز شنبه به ریاست نصراله سجادی رییس مجامع انتخاباتی فدراسیون های ورزشی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.


برای انتخابات فدراسیون کشتی شش نفر شامل رسول خادم، عباس جدیدی، محمدرضا توپچی، علی بدیل، حمید سیفی و مجتبی شیرازی ثبت نام کرده بودند.

عباس جدیدی بر اساس نامه سازمان بازرسی کل کشور به دلیل عضویت در شورای شهر تهران اجازه شرکت در این انتخابات را نداشت.

علی بدیل و حمید سیفی در ابتدای این نشست به نفع رسول خادم کناره گیری کردند و و محمدرضا توپچی نیز انصراف داد تا مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی با دو نامزد (مجتبی شیرازی و رسول خادم پیگیری شود.

تعداد اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی 39 نفر است که در نشست امروز 38 نفر حضور داشتند و رسول خادم با کسب 37 رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

یک رای نیز سفید بود و مجتبی شیرازی دیگر نامزد کسب ریاست فدراسیون کشتی رایی به دست نیاورد.

علیرضا رضایی مدیر تیم های ملی کشتی، رضا لایق مربی تیم ملی کشتی آزاد، احسان لشگری، امید نوروزی و قاسم رضایی به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی حضور داشتند.

سیدرضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مهرماه سال 92، پس از موافقت با استعفای حجت الله خطیب، رسول خادم را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی منصوب کرده بود.

فدراسیون کشتی از اسفندماه سال 89 که مهلت چهارساله محمدرضا یزدانی خرم رییس اسبق این فدراسیون به پایان رسید، تا کنون با حکم سرپرستی اداره شده است. انتخاب رسول خادم به عنوان رییس این فدراسیون پایانی است بر 35 ماه بلاتکلیفی این رشته ورزشی ایران.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: