واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰

محیط زیست از خط قرمز عبور کرد

رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار گفت: وقتی گفته می شود محیط زیست از خط قرمز عبور کرده به این معناست که دستگاه ها ، سازمان ها و نهادهای ذیربط غفلت کرده اند و مسوولیت خود را به نحو مطولب انجام نداده اند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، ستاد محیط زیست و توسعه پایدار، علی محمد شاعری افزود: اجرای استانداردهای زیست محیطی در پروژه های مدیریت شهری، پایش مستمر آلاینده ها و اثرات زیست محیطی طرح ها و پروژه های مدیریت شهری و ارزیابی زیست محیطی پروژه های عمرانی و مدیریت شهری برخی اولویت های ستاد محیط زیست و توسعه پایدار است.

وی اظهار داشت: آموزش و فرهنگ سازی، جلب مشارکت های مردمی، تحقیق و پژوهش و در نهایت به کارگیری آموزش های نوین در حوزه مدیریت پایدار شهری و پیاده سازی نظام مدیریت سبز در شهر تهران با هدف کاهش آلاینده های هوا، آب، خاک و تنوع زیستی با اصول و مبانی توسعه پایدار و استانداردهای زیست محیطی از دیگر اولویت های این ستاد است.

شاعری گفت: زمانی که بتوانیم محیط زیست خود را از تهدیدهای مختلف حفظ کنیم، به توسعه پایدار دست یافته ایم.

وی اظهار کرد: اگر همه امکانات و زیرساخت ها برای زندگی شهری در حد استاندارد فراهم باشد، ولی شاخص های حیاتی مانند آب، هوا، خاک و تنوع زیستی در این حد نباشد به توسعه پایدار دست نخواهیم یافت و عوارضی همچون آلودگی هوا و بحران آب، زندگی و توسعه تحت شعاع قرار می دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: