واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

علوی:با خاتمی دیداری نداشتم

وزیر اطلاعات با مثبت ارزیابی کردن نحوه تعامل دولت با مجلس، اظهار کرد: مجلس و دولت هر دو کار طبیعی خود را انجام می‌دهند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم علی‌اکبر پرورش در مدرسه عالی شهید مطهری، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نحوه تعامل دولت و مجلس، با بیان اینکه "تعامل دولت و مجلس، تعامل خوبی است"، افزود: مجلس و دولت هر دو کار طبیعی خود را انجام می‌دهند.

وی در مورد طرح سوال‌های نمایندگان از وزرا نیز با بیان اینکه "وزرا بدون هیچ‌گونه مشکلی به این سوالات پاسخ می‌دهند"، گفت: تنها موردی که بر این سوالات وارد است، این است که این سوالات زمان وزرا را می‌گیرد، چراکه وزرا باید زمان زیادی را برای پاسخ به این سوالات اختصاص دهند. در این شرایط وزرا فرصت برای سامان دادن کارهای خود در وزارتخانه و رسیدگی به کارهای مردم را از دست می‌دهند.

وزیر اطلاعات همچنین در مورد مرگ «ماجد الماجد» اظهار کرد: ما در مورد این اتفاق اطلاعات دقیقی نداریم فقط می‌دانیم که این اتفاق مشکوکی بوده است.

علوی در برابر این پرسش که "آیا با سیدمحمد خاتمی جلسه مشترکی داشته‌اید؟"، پاسخ داد: خیر؛ من نه با سیدمحمد خاتمی و نه سیداحمد خاتمی جلسه‌ای نداشتم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه "فعالیت گروه‌های تکفیری در منطقه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟" تصریح کرد: خطایی که غربی‌ها انجام دادند و گمان کردند که ترور از نوع تکفیری فقط منافع جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، امروز این ترورها واقعاً دامن آنها را گرفته است و منافع آنها را هم تهدید می‌کند.

وزیر اطلاعات افزود: عملاً آنها به این نتیجه رسیده‌اند که باید با یک اراده جهانی برای مقابله با تهدید تروریسم تکفیری‌ها شکل بگیرد و با این پدیده شوم و ضدبشری و ضداسلامی مبارزه کنند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: