واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰

برگزاری مراسم یادبود جعفر نامدار

مراسم یادبود مرحوم جعفر نامدار، داور بین المللی فوتبال ایران با همکاری کمیته داوران فدراسیون فوتبال در باشگاه شاهین برگزار می شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین به جهت اینکه مرحوم نامدار در سالهایی بازیگری اش در مستطیل سبز، در این باشگاه بازی می کرده است، برای آن مرحوم مراسم یادبودی برگزار خواهد کرد.

این مراسم روز چهارشنبه 25 دی 92 و از ساعت 14:30 تا 16 در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین واقع در تهران، نارمک، میدان هلال احمر، بلوار گلستان، پائین تر از پارک فدک برگزار خواهد شد.

مرحوم جعفر نامدار در جام جهانی فوتبال ۱۹۷۴ و جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ به عنوان داور وسط قضاوت کرده‌است و در سال‌های ۱۹۷۰ تا ۱۹۷۸ رییس کمیته داوران ایران بوده‌است.

مرحوم نامدار در جام جهانی فوتبال ۱۹۷۴ بازی استرالیا و شیلی در برلین غربی قضاوت کرد که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.همچنین وی در جام جهانی فوتبال ۱۹۷۸ دیدار دو تیم لهستان و مکزیک را که با برتری سه بر یک لهستان همراه بود سوت زد.

وی به عنوان کمک داور دیدارهای برزیل - لهستان (جام‌جهانی ۱۹۷۴)، آرژانتین - لهستان و سوئد – برزیل (جام‌جهانی ۱۹۷۸) هم بوده‌است. از دیگر قضاوت‌های بین‌المللی نامدار می‌توان به حضور در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۲ و بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ اشاره کرد.

مرحوم جعفر نامدار در اواخر دهه ۵۰ و اوایل دهه ۶۰ میلادی به عنوان مدافع در تیم شاهین بازی می کرده‌است و در تیم ملی فوتبال ایران که در بازیهای المپیک ژاپن حضور داشت، توپ می زد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: