واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۵
فیلم ساز آمریکایی:

ویژگی اخلاقی امتیاز برتر شیعه است

یک فیلم ساز آمریکایی که به تازگی به مذهب تشییع گرویده است، گفت: ویژگی های اخلاقی شیعیان جهان از امتیازات برتر این مذهب نسبت به سایر مذاهب است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، لری کلاین در دیدار با رئیس حوزه علمیه آیت الله یثربی در کاشان افزود: مذهب شیعه نسبت به کرامت انسانی جذابیت های زیادی دارد و این مهم باعث تغییر مذهب من از مسحیت به اسلام شده است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله یثـربی، وی با اشاره به علاقه وافرش به حضرت امام علی(ع) اظهار کرد: مطالعه در باره زندگی امام نخستین شیعیان جهان وعدالت خواهی وی دلیل دیگر وی برای پیوستن به مذهب تشییع است.

رئیس حوزه علمیه آیت الله یثربی کاشان در این دیدار مجموعه کتاب هایی در باب اسلام شناسی و زندگی امامان شیعه به این فیلم ساز آمریکایی اهدا کرد.

کلاین که به تازگی از مسیحیت به دین اسلام و مذهب تشییع گرویده و نام ˈیوسف ˈ را برای خود برگزیده است، دارای پدری یهودی و مادری مسیحی است و هم اکنون به عنوان استاد دانشگاه در استامبول ترکیه تدریس می کند.

وی به علت علاقه زیادش به فرهنگ و هنر ایرانی از 13 سال پیش شروع به یادگیری زبان فارسی کرده و در نواختن سازهای ایرانی نیز مهارت دارد.

کلاین با عوامل سازنده فیلم ˈپرنده فقط یک پرنده بودˈ هفته گذشته با هدف دیدن آثار تاریخی کاشان وارد این شهرشده است.

مستند پرنده فقط یک پرنده بود که به مدت 25 دقیقه به کارگردانی و تصویربرداری ˈحمیدرضا زینالیˈ در استانبول ترکیه ساخته شده است، چگونگی تاثیرگذاری هنر و موسیقی ایران بر روی یک هنرمند آمریکایی را روایت می کند.

این مستند در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و در بخش ملی و بین الملل و ˈجشنواره فیلم های ایرانی لندنˈ شرکت کرده است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: