واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

همکاری‌های امنیتی آمریکا و روسیه

وزیر سابق امنیت کشور آمریکا گفت: واشنگتن و روسیه برای تامین امنیت بازی‌های المپیک زمستانی سوچی با یکدیگر همکاری می‌کنند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، بازی‌های المپیک زمستانی سوچی از شش فوریه سال جاری میلادی (17 بهمن) در سواحل دریای سیاه آغاز می‌شوند.

جانت ناپولیتانو، وزیر سابق امنیت کشور آمریکا به شبکه خبری ان بی سی گفت: همیشه برقراری امنیت در این بازی‌ها مساله مورد مطرح است. می‌دانم که وزارت امور خارجه آمریکا از بخش‌های امنیتی خود و اداره آگاهی فدرال (اف بی آی) نیروهای امنیتی را به روسیه اعزام خواهد کرد و فکر می‌کنم که می‌توانیم به آنها در این زمینه اطمینان کنیم. ما به دنبال همکاری با کمیته بین‌المللی المپیک، کشور میزبان و دیگر کشورهایی هستیم که به مظنور تامین امنیت بازی‌های المپیک سوچی به آنجا می‌آیند.

در همین حال، ناپولیتانو همچنین اعطای عفو به ادوارد اسنودن، مقاطعه‌کار سابق و افشاگر آژانس امنیت آمریکا را که در حال حاضر در روسیه مستقر است، رد کرد.

وی گفت: اسنودن به امنیت کشور خدشه وارد کرده و اقدامات آن نقض قانون است. فکر می‌کنم اسنودن مرتکب جنایت شده و تاثیرات آن را هم در حال حاضر و هم در آینده می‌بینیم.

ناپولیتانو رهبر هیات دولت آمریکا در مراسم افتتاح بازی‌های المپیک زمستانی و رئیس دانشگاه کالیفرنیا است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: