واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۳۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

جواد نکونام هم مشتری خارجی پیدا کرد

از اطراف باشگاه استقلال خبر رسیده جواد نکونام پیشنهادی از لیگ چین دارد. پس از اینکه منتظری و حنیف از این لیگ پیشنهاد داشتند و البته این پیشنهادات را هم قبول نکردند، کاپیتان تیم ملی هم چنین پیشنهادی دارد.
به گزارش تدبیر24 و به نقل از بانک ورزش، تیمی که خواهان نکونام شده همان تیمی است که سال گذشته خواهان جذب خسرو حیدری شده بود. البته نکونام برخلاف منتظری که خودش تصمیم گرفته بود، دو روز دیگر جلسه ای با قلعه نویی و فتح الله زاده برگزار خواهد کرد و خودش نیز اعلام کرده هر تصمیم قلعه نویی بگیرد تابع آن خواهد بود. البته می توان حدس زد که قلعه نویی چه تصمیمی برای جدایی نکونام آن هم در این اوضاع که استقلال بازیکن ندارد خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، قائم‌مقام باشگاه استقلال نیز روز گذشته با تاييد خبر رسيدن يک پيشنهاد از باشگاه چيني به اين باشگاه براي به خدمت گرفتن جواد نكونام موج تازه‌اي در ارتباط با جدايي يكي ديگر از بازيكنان تاثيرگذار استقلال به راه انداخت.
به گزارش روزنامه گل، نظری جویباری گفت: اين بحث‌ در روزهاي گذشته صورت گرفته است. به هر حال نكونام بازيكن بزرگي است و حتما پيشنهاداتي هم وجود دارد. همان‌طور كه در سال گذشته هم پيشنهادات خوبي داشت.

علي نظري‌جويباري كه رسيدن پيشنهاد براي نكونام را تاييد كرده بود، در مورد اينكه چه تصميمي در اين خصوص اتخاذ خواهد شد، گفت:«قرار است تصميم‌گيري نهايي در اين‌باره در جلسه‌اي با حضور مديرعامل، سرمربي و خود اين بازيكن گرفته شود. به هر حال استقلال در شرايط حساسي به سر مي‌برد اما نظر نهايي پس از تشخيص قلعه‌نويي و تاييد فتح‌ا...زاده اعمال مي‌شود.»

روزنامه گل نوشت: پیگیری های ما در اين‌باره بيانگر اين نكته بود كه برخلاف تعهدات اخلاقي كه در ذيل قرارداد رسمي(يكساله) منتظري با استقلال ميان باشگاه و پژمان وجود داشت، قرارداد نكونام با اين مجموعه يكساله و بدون قيد و شرط است و نكونام در صورت تمايل قطعي به جدا شدن از استقلال بايد حتما رضايت اين باشگاه را جلب كند، در غير اين‌صورت او موظف است تا پايان فصل در اين تيم بماند. ناگفته نماند استقلال به هيچ‌وجه راضي به جدايي نكونام نيست ضمن اينكه نكونام هم تمايلي براي دور شدن از ايران و خانواده‌اش ندارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: