واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸

اصفهان تا امشب برفی است

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش برف در کلان‌شهر اصفهان تا پایان امروز -دوشنبه 16 دی ماه-ادامه دارد.
تدبیر24: حسن خدابخش در گفت‌وگو با ایسنا،منطقه اصفهان، اظهار کرد: از فردا نیز برای اصفهان آسمانی صاف تا قسمتی ابری را پیش‌بینی می‌کنیم که همین امر موجب برودت هوا خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی وضع هوا نشان می‌دهد که موج کم فشاری که از روز گذشته وارد استان شده باعث بارش برف بر روی استان اصفهان شده است.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان افزود: بارش‌های استان امشب به پایان می‌رسد و همین امر موجب کاهش محسوس دما و مه گرفتگی‌های شدید در شهرهای استان اصفهان خواهد شد.

خدابخش تصریح کرد: بیشتر شهرهای غربی و مرکزی استان اصفهان بارش برف دارند که این بارش در شهرهای غربی از جمله فریدونشهر، چادگان، داران و شهرضا شدیدتر است.

وی افزود: دمای هوای اصفهان هم اکنون یک درجه بالای صفر است و پیش‌بینی می‌شود که در 24 ساعت آینده اصفهان در سردترین زمان به پنج درجه زیر صفر و در گرمترین ساعات به یک درجه بالای صفر برسد، هم‌چنین در همین مدت سردترین نقطه استان فریدونشهر با 12 درجه سانتی‌گراد و گرمترین نقطه استان نیز خور و بیابانک با هفت درجه بالای صفر خواهد بود.

این کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای اصفهان در دو روز آینده به 9 درجه سانتی‌گراد زیر صفر برسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: