واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰

راه اندازی پایانه صادراتی در منطقه ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از راه اندازی پایانه صادراتی در این منطقه برای حل مشکلات بازاریابی و صدور محصولات تولیدی به بازارهای بین المللی خبر داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، محسن خادم عرب باغی روز سه شنبه در جمع فعالان اقتصادی این منطقه بر لزوم ایجاد هرگونه امکان برای سهولت فعالیت تولیدکنندگان در ارس تاکید کرد و گفت: پایانه صادراتی برای اطمینان خاطر سرمایه گذاران از بازاریابی و صدور تولیدات به بازارهای داخلی و خارجی در آینده نزدیک راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه منطقه آزاد ارس ظرفیت های ویژه ای برای سرمایه گذاری و توسعه تولید، صنعت، تجارت و صادرات دارد، افزود: با کارشناسی صحیح امکان بهره برداری حداکثری از این مزیت ها ممکن خواهد بود.

عرب باغی گفت: باید با ارتقای کیفی حوزه های فعال ارس در نقطه صفر مرزی نمادی از توسعه اقتصادی کشور را به سرمایه گذاران و گردشگران خارجی ارایه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ارس بهترین منطقه برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع صادرات گرا و با ارزش افزوده فراوان است، افزود: نباید فرصت های موجود را با بی تفاوتی مدیران و سرمایه گذاران از دست بدهیم.

عرب باغی گفت: خدمات و بازرگانی، بخش مکمل و لاینفک هر منطقه صنعتی است و لازم است به محض قدرت گرفتن یک اقتصاد، بخش خدمات نیز فعال شده و به چرخش اقتصاد کمک کند.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس بر لزوم تامین زیرساخت ها قبل از واگذاری زمین و صدور پروانه فعالیت به سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: توسعه بخش خدماتی درحوزه های ترانزیت، حمل و نقل مسافری، جاده ای و هوایی، هتلینگ، گردشگری، بازرگانی، تجاری، صادراتی، ارزی و بانکی، تفریحی، بهداشتی و درمانی در این منطقه ضروری است.

عرب باغی با اعلام اینکه تاکنون مجوز 100 هزار واحد تجاری در ارس صادر شده است، گفت: این در حالی است که زیرساخت های لازم برای تامین نیاز گردشگران تامین نشده و سرمایه گذاران با مشکلاتی دست به گریبان هستند.

وی با اشاره به آتش سوزی اخیر بوجود آمده در پاساژ صنعتی ارس، این اتفاق را نتیجه بی تدبیری و واگذاری زمین بدون در نظر گرفتن آسیب های همجواری صنایع مختلف دانست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: