واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰

تحول دولت تدبیر و امید در حوزه هنر

بازیگر و پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید تغییر و تحولات بسیار خوبی در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری در مقایسه با سال های گذشته داشته است.
به گزارش تدبیر24 فرج مولایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم قدم های مثبتی به لحاظ رشد کمی و کیفی آثار تلویزیونی و سینمایی برداشته است.

وی با بیان اینکه عرصه تئاتر به عنوان مادرهنرها از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است، تصریح کرد، باید توجه داشت که درعرصه سینما هنوز چندان ترقی نکرده ایم و فیلمنامه ها و قصه های اصلی فیلم ارتقا زیادی نداشته است.

وی با بیان اینکه اگر اصل قصه و فیلمنامه از کیفیت بالا برخوردار نباشد بهترین بازیگران نیز نمی توانند بر غنای فیلم بیافزایند، یادآورشد: از آنجا که محتوای فیلمنامه ها با نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه می شود این وزارتخانه همواره سعی کرده موضوع قصه ها در خور شان یک فیلم و سریال مناسب برای آحاد جامعه باشد.

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: تهیه کنندگان بزرگی چون بهرام بیضایی، رخشان بنی اعتماد و اصغر فرهادی گیشه ای نیستند و همواره فیلم هایی در خور تحسین و جایزه اسکار ساخته اند اما متاسفانه برخی تهیه کنندگان صرفا منتظر چهارگوشه گیشه هستند و به محتوای قصه چندان بها نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که جوانان بسیاری وارد عرصه سینما شده اند ، پیشکسوتان در حاشیه قرار گرفته اند از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست دارم تا نظارت بیشتری بر این مساله داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: