واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰

افت شاخص کل بورس

در معاملات روز جاری (چهارشنبه) شاخص کل متاثر از افت قیمت نمادهای هلدینگ خلیج فارس، بانک ملت، مخابرات، گل گهر، سرمایه گذاری غدیر، بانک پارسیان و ملی مس 680 واحد پایین آمد و در عدد 88 هزار و 69 قرار گرفت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، شاخص صنعت نیز روز جاری 446 واحد افت کرد و شاخص بازارهای اول و دوم به ترتیب 625 و 662 واحد نزولی شدند. گفتنی است در بازار روز جاری پس از خودرویی ها، گروه مالی و بانکها برترین گروه ها بودند.

در نتیجه داد و ستدهای روز جاری بازار سرمایه سرمایه گذاران تالار حافظ بیش از یک میلیارد برگه سهم و حق تقدم را در بازار دست به دست کردند.

در معاملات آخرین روز کاری هفته در حالی ارزش معاملات از رقم 4هزار و 700میلیارد ریال فراتر رفت که گروه خودرویی بیشتر از سایر گروه های بازار مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت و مقام برترین گروه صنعت را از آن خود کرد.

امروز سرمایه گذاران شاهد بیشترین رشد قیمت در نمادهای افست، معادن بافق، تولیدی مهرام،سایپا آذین، نیرو ترانس، تامین ماسه ریخته گری و گرانیت بهسرام بودند اما در سوی دیگر بازار نمادهای سیمان دورود، سرمایه گذاری توکا، جام دارو،سیمان شرق،سیمان فارس و خوزستان، سیمان کارون و سیمان سپاهان با بیشترین افت قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین سنگین ترین صف های خرید در نمادهای مپنا، ملی انفورماتیک، کالسیمین، داروسازی زهراوی، فولاد آلیاژی ایران، سایپاآذین و داروپخش تشکیل شد و در مقابل نمادهای صندوق سرمایه گذاری نوین، شیشه و گاز، گروه بهمن، حمل و نقل پتروشیمی، لیزینگ صنعت و معدن، خاک چینی ایران و سیمان فارس و خوزستان طولانی ترین صف های فروش را ثبت کردند.

در بازار امروز گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با معامله 468 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات و سایپا دیزل با معامله 76 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات را داشتند. ارزش روز بازار نیز در عدد 431 هزار میلیارد تومان قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: