واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸

چهار وزن اول مسابقات کشتی

نفرات برتر اوزان 50، 55، 60 و 66 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان کشور چهارشنبه شب مشخص شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، این مسابقات صبح ( چهارشنبه) با حضور بیش از یکصد کشتی گیر جوان از 31 استان کشور در سرسرای امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شد که نتایج اوزان فوق در روز نخست به شرح زیر است:

* وزن 50 کیلوگرم

خیرالله قهرمانی از کرمانشاه الف عنوان قهرمانی را کسب کرد، مرتضی فرزین فر از همدان دوم شد و حسین ساعدی از قزوین به همراه مهرداد عبدی از تهران عنوان سوم مشترک را کسب کردند.



* 55 کیلوگرم

رضا اطهری از مازندران قهرمان شد، مجید میریان چی از تهران به مقام دوم رسید و ابوالفضل چاردولی از البرز و مجید نامجومطلق از گیلان به مقام سوم مشترک رسیدند.



* وزن 60 کیلوگرم

رضا اسدی پور از همدان و ایمان صادقی از مازندران به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند و میلاد درویشی از کرمانشاه ب و مرتضی قیاسی از لرستان مشترکا سوم شدند.



* وزن 66 کیلوگرم

حسن یزدانی از مازندران توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند، فرزاد کولیوند از کرمانشاه الف نایب قهرمان شد و علی حسین لرستانی از توابع تهران به همراه سعید بکار از تهران نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

وزن کشی چهار وزن دوم (74، 84، 96 و 120 کلیوگرم) نیز امشب برگزار شد و مسابقات مقدماتی این اوزان امروز (پنجشنبه) از ساعت 9 صبح آغاز و مسابقات رده بندی و فینال نیز از ساعت 16 با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: