واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶

ایران نماد موفق ظلم ستیزی

نماینده ولی فقیه در کردستان، از جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد موفق ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان نام برد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه های ظلم در دنیا در حال خشک شدن است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی در همایش بسیج طلاب و روحانیون استان کردستان در سنندج، مبارزه با ظلم و فساد و دفاع از مستضعفین را از سیاست های جمهوری اسلامی خواند و افزود: کشورهای غربی از این نگاه ملت ایران می ترسند و بر این اساس همیشه و دائم علیه این ملت توطئه می کنند.

وی جلوگیری از گسترش ایده ها و نگاههای انساندوستانه جمهوری اسلامی را یکی از برنامه های دشمنان اسلام و ملت ایران دانست و گفت: غرب از ترویج این نگاه در میان ملت های مستضعف می ترسد و از این رو به بهانه انرژی هسته ای و حقوق بشر و این مسائل در حرکت رو به جلو ملت ایران اختلال ایجاد می کند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور همچنین به فرا رسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: دشمنان با ایجاد تفرقه و نفاق و ترویج فرهنگ مادی گرایی و خرافه پرستی به جای خدامحوری، دین و معنویت می خواهند مردم را از اسلام جدا کرده و به آنچه که در برنامه خود طراحی کرده اند، دست یابند.

حجت الاسلام حسینی شاهرودی اضافه کرد: دشمنان از راه های مختلف سعی دارند چهره ای منفی و خشن از مسلمانان و اسلام را به جهان معرفی کنند و برای تحقق این مسئله پروژه اسلام هراسی، ایران هراسی و سپاه هراسی را جزو برنامه های خود قرار دادند.

وی به جایگاه روحانیون در جهت روشنگری و مقابله با نحله های انحرافی در کشور نیز اشاره کرد و گفت: روحانیون و طلاب باید هوشیار باشند و با آگاهی دادن به مردم از غفلت قرارگیری آنان در مسیر دشمنان جلوگیری نمایند.

وی افزود: ترویج جاذبه های مادی و سطحی نگری در مسائل مختلف جامعه از سوی دنیای غرب موجب دوگانگی در جامعه می شود که برای جلوگیری از تاثیر مخرب این برنامه ها، طلاب و روحانیون با فهم درست، مسائل و مشکلات را تشخیص و تجزیه تحلیل نمایند و با روشنگری و آگاهی بخشی جامعه را واکسینه کنند.

وی از روحانیون خواست با برپایی جلسات گفتمان دینی در مساجد جوانان را نسبت با تهدیدات عقیدتی و فکری دشمن بیشتر آگاه کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: