واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۵

سفر هیأت پارلمانی ایرلند به تهران

یک هیأت پارلمانی به ریاست ˈپت برین (Pat Breen)ˈ رئیس کمیسیون سیاست خارجی و تجارت پارلمان جمهوری ایرلند روز پنجشنبه عازم تهران شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، آقای ˈبرینˈ پیش از عزیمت به تهران در شهر دوبلین به خبرنگاران گفت: هدف از انجام این دیدار رسمی از ایران، توسعه روابط دوجانبه در سطوح مختلف، بویژه ارتقاء سطح روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور است.

وی افزود: در این سفر طیف وسیعی از موضوعات مربوط به روابط دوجانبه با مقامات پارلمانی، وزیران و دیگر مسئولان ایرانی مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوبلین پنجشنبه شب با تایید خبر سفر هیات پارلمانی ایرلند به تهران، اعلام کرد: هیات پارلمانی جمهوری ایرلند در سفر رسمی خود به ایران با مقامات مختلف کشورمان از جمله علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو خواهند کرد.

ˈاین هیات همچنین قرار است با مقامات عالی رتبه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از جمله محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار و درباره راههای گسترش روابط اقتصادی و تجاری میان دو کشور مذاکره کنند.ˈ

رئیس کمیسیون سیاست خارجی و تجارت پارلمان ایرلند و هیات همراه وی از شهر تاریخی اصفهان نیز بازید و با برخی از مقامات این شهر از جمله شهردار و رئیس شورای شهر ملاقات خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: