واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰

در حال مذاکره با مقامات آژانس هستیم

رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در خصوص همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: در حال مذاکره با مقامات آژانس هستیم تا مرحله دوم همکاری ها را آغاز کنیم.
به گزارش تدبیر24 علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید احمدی روشن که در مسجد دانشگاه شریف تهران برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به همکاری ایران و آژانس اتمی اشاره کرد و افزود: ایران و آژانس مرحله اول مذاکرات را تا اواسط بهمن ماه پیش رو به پایان می رسانند و مرحله دوم مذاکرات ایران و آژانس نیز بزودی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم وارد فاز جدید مذاکرات خواهیم شد و در حال حاضر در مذاکرات اولیه هستیم تا مذاکرات مرحله دوم را نیز عملیاتی کنیم .

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه احداث نیروگاه اتمی دشواری های خاص خود را دارد و ساخت نیروگاه دوم بوشهر هم در سیاست کاری ایران است، گفت: در حال حاضر با مقامات روسی در خصوص احداث نیروگاه اتمی دوم بوشهر در حال رایزنی هستیم و امیدواریم شاهد ساخت نیروگاه دوم نیز باشیم .

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و علی اکبر صالحی در آبان 1392 بعد از پایان دور جدید مذاکرات ایران و آژانس بیانیه مشترکی را درتهران به امضا رساندند و در این مذاکرات همکاریهای ایران و آژانس اتمی در حوزه های مختلف مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که نتیجه این گفت و گو ها امضای بیانیه مشترک همکاری ایران وآژانس بود .

براساس این بیانیه، بازرسان آژانس اتمی برای بازدید از کارخانه آب سنگین اراک در 17 آذر 1392 (هشتم دسامبر) وارد ایران شدند و از تاسیسات اراک پس از دوسال وقفه بازدید به عمل آوردند .

صالحی پیش از این از ورود بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران در پایان ماه ژانویه 2014 مصادف با اواخر دی و اوایل بهمن ماه خبر داد که از معدن گچین بندرعباس بازدید خواهند کرد .
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: