واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

ریزش سقف سالن ورزشی نوساز

یک منبع آگاه گفت: به علت عدم رعایت اصول فنی مهندسی ،بارش برف در شیراز موجب فرو ریختن سقف یک سالن ورزشی در دانشگاه صنعتی شیراز و بخشی از سقف پایانه در حال ساخت امیرکبیر این شهر شده است.
به گزارش تدبیر24 این منبع آگاه که خواست نامش برده نشود به ایرنا افزود: این سالن ورزشی متعلق به دانشگاه صنعتی واقع در فازدوم شهر جدید صدرا بوده و حدود دو سال پیش عملیات ساخت آن به اتمام رسیده بود، که پیش از بهره برداری و بر اثر بارش برف به طور کامل تخریب شده است.

وی افزود: این سالن ورزشی در ساعات نخستین بارش برف به علت عدم رعایت اصول فنی و مهندسی، تحمل سنگینی حدود 20 سانتی متر برف را نداشته که در نتیجه سقف و دیوارهای آن فرو ریخته است .

این منبع آگاه همچنین گفت : در اثر بارش برف در شیراز ، همچنین قسمتی از سقف ترمینال جدید امیرکبیر که بنا بود 22 بهمن امسال مورد بهره برداری قرار بگیرد٬ به دلیل بارش برف فرو ریخته است .

این منبع مطلع با بیان این مطلب که این پروژه متعلق به شهرداری بوده اظهار داشت: این ترمینال طبق وعده مسوولان باید تا پایان سال 91 افتتاح می شد که این وعده به تعویق افتاد و دوباره مسوولان وعده روز 26 آذر 92 را دادند که باز هم عملی نشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: