واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰

پیام تسلیت انجمن بازیگران ایران

انجمن بازیگران سینمای ایران همزمان با تشییع پیکر جانباختگان حادثه پشت صحنه سریال معراجی ها به خانواده جان باختگان حادثه شهرک سینمایی دفاع مقدس پیام تسلیت داد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، در متن این پیام آمده است: در کمال تاسف و تاثر همکار عزیزمان محمدجواد شریفی راد مدیر باسابقه جلوه های ویژه سینمای کشورمان به همراه چند سینماگر دیگر در حادثه ی ناگوار شهرک سینمایی دفاع مقدس از میان ما رفتند و خانواده سینمای ایران را داغدار کردند.

انجمن بازیگران سینمای ایران، این سوگ بزرگ را به جامعه سینمایی و خانواده شریفی راد، رنجبر، فرجی، مرادی و اصفهانی فر تسلیت عرض نموده، برای آسیب دیده گان این واقعه آرزوی سلامتی داشته و امید دارد با اتخاذ تدابیر جدی و زیربنایی در بخش جلوه های ویژه و تامین امنیت شغلی و میدانی سینماگران دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.



** پیام تسلیت مدیرعامل سازمان سینمایی سوره بریا معراجی ها

سهیل جهان بیگلری مدیرعامل سازمان سینمایی سوره درگذشت سینماگران دفاع مقدس راتسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: انالله واناالیه راجعون، سینمای ایران در روزهایی که برای بزرگداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده می شود، درحادثه ای اندوهبار و تلخ،عده ای ازدست اندرکاران عزیز سینمای دفاع مقدس را از دست داد. سازمان سینمایی سوره این مصیبت بزرگ را به خانواده های این سینماگران،دوستان و همکارانشان و جامعه سینمایی کشور تسلیت می گوید و برای درگذشتگان آرزوی مغفرت الهی دارد. باشد که درآینده، سینمای ایران شاهد چنین رویداد های ناگواری نباشد.



** برگزاری مراسم یاد بود پنج کشته شده ی «معراجی ها»

مراسم یادبود پنج کشته شده پروژه «معراجی ها» در مسجد بلال صداوسیما برگزار می شود.

این مراسم فردا (شنبه 21 دی ماه) از ساعت 14 تا 15.30 در مسجد بلال صداوسیما برگزار می شود.

در حالی که مراحل پایانی فیلم «معراجی ها» در حال انجام بود، صبح 18 دی ماه در پشت صحنه این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس انفجاری رخ داد، براثر این انفجار، 5 نفر کشته شدند.

علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمای دفاع مقدس، جواد شریفی راد مسوول جلوه های ویژه ، رضا فرجی دستیار تولید، مهدی مرادی جلوه های ویژه، جمشید اصفهانی فر نگهبان از کشته شدگان این حادثه بودند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: