واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷

گفت و گو داوود اوغلو با روحانی

وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد در دیدار با حسن روحانی، درباره موضوع سوریه به تفصیل با وی گفت‌وگو کرده است.
با وجود آنکه چند روز از مراسم تحلیف حسن روحانی رئیس جمهور ایران و حضور «احمد داوود اوغلو» وزیر امور خارجه ترکیه در این مراسم سپری شده است، رسانه‌های ترکیه هنوز هم درباره جزئیات این سفر، نکات جدیدی را مطرح می‌کنند.
خبرگزاری آناتولی اعلام کرد که احمد داوود اوغلو امروز در یکی از هتل‌های زادگاه خود قونیه و در جمع گروهی از سران و کادرهای برتر حزب عدالت و توسعه، درباره روابط تهران-آنکارا گفت: جناب روحانی در انتخابات اخیر در ایران پیروزی قاطعانه‌ای به دست آوردند. باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که پیروز شدن با این میزان اختلاف رای، در چنین میادینی بسیار دشوار است و به همین خاطر با توجه به حمایت گسترده مردم ایران از رئیس جمهور جدید، امید فراوانی به وجود آمده که وی بتواند مشکلات داخلی و خارجی ایران را قدرتمندانه حل کند.
نماینده مردم قونیه در مجلس ملی ترکیه در ادامه افزود: من به تفصیل با جناب روحانی درباره مساله سوریه و برخی مسائل دیگر منطقه صحبت کردم. در خصوص اختلاف نظرات تهران – آنکارا در حوزه سوریه با ایشان حرف زدم و آشکارا اعلام کردند که باید برای رایزنی و همفکری درباره این مساله، روابط و گفت‌وگوهای بیشتری داشته باشیم. ما در حال حاضر منتظر تغییرات جدید دولت هستیم. انشاءالله پس از مدتی دیگر، با وزیر امور خارجه جدید ایران دیدار خواهم کرد و پس از آن نیز برای گسترش روابط ایران و ترکیه، جناب روحانی را به ترکیه دعوت خواهیم کرد.
داوود اوغلو در پایان به این موضوع اشاره کرد که حمایت ایران از دولت سوریه، همواره نقش موثری در تحولات این کشور ایفا کرده است.
منبع:کردپرس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: