واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۰
رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان:

جنگ جمعیتی در حال نابودی مسلمانان است

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان، جنگ جمعیتی را مشکل کنونی کشور در زمینه کاهش جمعیت و حرکت بسوی پیری جمعیت خواند و گفت این جنگ در حال نابودی مسلمانان است.
تدبیر24: کبری خزعلی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: افراد نیکوکار و خیر در صورت داشتن نذر و یا قصد برای مشارکت در سنت حسنه وقف می توانند با کمک شورای محل خود صندوقی را برای حمایت از امر ازدواج و فرزندآوری در مساجد تشکیل دهند.


وی این کار را از جمله اقدامات تشویقی برای ازدواج و فرزندآوری عنوان کرد و گفت: اکنون جنگ گسترده ای پیش روی همه مسلمانان گشوده شده که در حال نابودی نسل آنها است، بنابراین اقدامات موثر به منظور افزایش جمعیت و موفقیت در این جنگ جمعیتی ضروری است.

رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان ادامه داد: افراد می توانند با حمایت های هر چند اندک خود به این صندوق ها، زمینه را برای تهیه جهیزیه و مسکن برای جوانان فراهم آورند.

خزعلی پیشنهاد کرد: به منظور تشویق بیشتر افراد به فرزندآوری، حتی می توان شرط هایی را برای ادامه استفاده از مسکن یادشده تعیین کرد بدین ترتیب که افراد تا زمانی که فرزندآوری کنند در آن ساکن باشند در غیر این صورت، مکانی دیگر را برای زندگی تهیه کنند تا این مکان در اختیار جوانانی قرار بگیرد که ازدواج کرده و قصد بچه دار شدن دارند.

وی همچنین درباره سنت الهی وقف یادآور شد: این عمل نیک از صدر اسلام وجود داشته و از آنجا که هزینه های ساخت و ساز برای یک بیمارستان، مدرسه و یا مسجد بالا است از این افراد می توانند حتی با مشارکت حداقلی خود و با تاسیس آنها، در این امر خداپسندانه سهیم باشند.

خزعلی به کمک های مردمی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در زمان جنگ هر فردی به اندازه توان خود برای کمک به رزمندگان در جبهه پیشقدم شد تا جاییکه پیرزنی با اهدای دو عدد تخم مرغ دین خود را به آنها ادا کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: