واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

نشست بی‌نتیجه مخالفان سوری

گروه‌های مخالف سوری روز جمعه نشست خود در شهر کوردوبا اسپانیا را بدون هیچ توافق مشخصی در خصوص شرکت در کنفرانس ژنو2 به پایان رساندند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از شبکه خبری روسیه الیوم، جمعی از گروه‌های مخالف سوری در پایان نشست دو روزه خود در شهر "کوردوبا" اسپانیا، خواهان تشکیل ائتلافی جدید جهت هماهنگی میان گروه‌های مخالف شدند. این درحالی است که حاضران درباره شرکت در نشست ژنو 2 به توافق نرسیدند.

در همین راستا یحیی العریضی، سخنگوی مخالفان سوری در این نشست خاطرنشان کرد که در اختتامیه این نشست پیشنهاد شده تا کمیته‌ای جهت هماهنگی میان گروه‌های مخالف تشکیل شود که هدف نهایی آن برگزاری کنفرانسی با حضور حدود هزار تن است.

وی تصریح کرد که این کمیته جدید ائتلاف سیاسی و جایگزین ائتلاف مخالفان سوریه نخواهد بود.

در اختتامیه این نشست بار دیگر مخالفان سوری بر شرط خود برای شرکت در کنفرانس ژنو مبنی بر تشکیل هیات انتقالی بدون حضور بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه تاکید کردند.

همچنین هیأت هماهنگی و ائتلاف گروه‌های تندرو موسوم به "جبهه اسلامی" که دو گروه اصلی در میان مخالفان مسلح سوری به شمار می‌آیند در این نشست حضور نیافتند.

هیأت هماهنگی مخالفان اعلام کرد که از آنجا که تنها دعوت‌نامه‌ای برای حضور دو تن از اعضای آن در این نشست ارائه داد شد در این نشست حضور نیافت، چرا که این گروه برای اعزام 10 تا 15 عضو برنامه ‌ریزی کرده بود.

هیأت هماهنگی مخالفان همچنین اعلام کرد که در این نشست دیدگاه و یا هدف مشخصی وجود ندارد. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: