واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴

عزل خانم سخنگو به خاطر عضویت در فیسبوک

اعظم السادات حسینی اولین بانوی عضو شورای شهر در کشور است که به خاطر ارتباط دو سویه و مستقیم با شهروندان و دریافت مطالبات آنان از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک، قربانی این تنگ نظری و سوءتدبیر گردد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سلام نو ، یکی از رسانه‌های محلی جریان محافظه‌کار که چندی پیش در سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به شهر سوادکوه برای شرکت در دوازدهمین مراسم سالگرد آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی، اقدام به نشر اکاذیب پیرامون اظهار نظر آیت الله هاشمی درباره اظهارات ایشان نموده بود، این بار با انتشار گزارشی جهت‌دار پیرامون عضویت سخنگوی شورای شهر بهشهر در فیسبوک پروژه‌ای دیگر را رقم زد.

در این رابطه یک منبع آگاه به «سلام نو» گفت: پس از انتشار گزارشی راجع به عضویت سخنگوی شورای شهر بهشهر در شبکه اجتماعی فیسبوک و ارتباط دو سویهٔ وی با شهروندان و ارائه گزارش عملکرد شورا به مردم، رئیس شورای شهر بهشهر در اقدامی مغایر با بند ۹ ماده ۶ وظایف شورا، ایشان را از جایگاه سخنگویی شورای این شهر عزل نمود.

وی افزود: اعظم السادات حسینی اولین بانوی عضو شورای شهر در کشور است که به خاطر ارتباط دو سویه و مستقیم با شهروندان و دریافت مطالبات آنان از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک، قربانی این تنگ نظری و سوءتدبیر گردد.

وی اشاره کرد: پرسشی که مطرح می‌شود این است که با وجود اینکه مراجع قانونی استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی را غیر قانونی و مجرمانه ندانسته‌اند و بسیاری از مسئولین و اشخاص عالی رتبه نظام نیز در آن عضو می‌باشند، ایجاد هجمه رسانه‌ای و عزل سخنگوی شورای این شهر چه وجاهت قانونی و اجتماعی می‌تواند داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: