واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

کاهش خریدار تلفن همراه

یک کارشناس خرید و فروش تلفن همراه در بازار تهران گفت: نوسانات نرخ ارز در بازار طی هفته گذشته سبب شده خریداران علاقه کمتری نسبت به خرید تلفن های همراه از خود نشان دهند.
به گزارش تدبیر24 مجید رهبر عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: کاهش خریداران تلفن همراه طی هفته گذشته، بازار این کالا را از رونق انداخت، ضمن آنکه در نخستین روز کاری این هفته نیز بازار تلفن همراه آنچنان رونق نداشت.

با این حال بررسی های میدانی در بازار خرید و فروش تلفن های همراه نشان می دهد، طی 10 روز اخیر قیمت انواع تلفن همراه به خصوص تلفن های هوشمند در بازار تهران اندکی کاهش یافته است.

به گفته این کارشناس فعال در بازار خرید و فروش تلفن همراه، بسیاری از متقاضیان خرید تلفن های همراه اکنون منتظر کاهش بیشتر این نوع تلفن ها در بازار هستند تا پس از کاهش قیمت آن نسبت به خرید اقدام کنند، ضمن آنکه شرکت ها نیز در عرضه تلفن های همراه به بازار مشکلی ندارند.

وی با بیان آنکه هم اکنون بیشتر خریداران تلفن همراه در بازار تهران به دنبال خرید تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید هستند، گفت: با این حال طی هفته گذشته خریداران کمتری به بازار مراجعه کردند و عده ای از متقاضیان نیز در بازار به دنبال خرید تلفن های دست دوم بودند.

به گفته وی، هم اکنون سامسونگ ˈگالکسی اس 4ˈ که خریداران زیادی دارد با گارانتی معتبر به قیمت 17 میلیون و 900 هزار ریال و مدل مینی آن به قیمت دو میلیون و 200 هزار ریال به خریداران عرضه می شود.

همچنین تلفن همراه سامسونگ ˈگالکسی اس 3ˈ به قیمت 12 میلیون و 900 هزار ریال به خریداران عرضه می شود و مدل مینی آن نیز هم اکنون در بازار هفت میلیون و 300 هزار ریال قیمت دارد.

این فعال در بازار تلفن همراه افزود: طی چند روز گذشته قیمت گوشی های ˈآیفون 5ˈ نیز در بازار کاهش اندکی داشت و هم اکنون آیفون 5 مدل اس آن به قیمت 21 میلیون ریال به خریداران عرضه می شود.

به گفته وی، دو تلفن همراه سونی و اچ.تی.سی وان هم اکنون در بازار مشتریان زیادی دارد و در نخستین روز هفته جاری تلفن همراه ˈسونی zˈ با گارانتی معتبر 12 میلیون و 900 هزار ریال و اچ.تی.سی وان نیز 16 میلیون و 800 هزار ریال قیمت گذاری شد، ضمن اینکه هم اکنون تلفن همراه ˈایسوس پتفونˈ نیز در بازار تهران 17 میلیون و 200 هزاریال قیمت دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: