واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۱۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰

آغاز دیدار آبی های با 1دقیقه سکوت

دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال صنعتی خوزستان با یک دقیقه سکوت به احترام جعفر نامدار داور پیشکسوت کشورمان که چند روز قبل درگذشت، آغاز شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، این دیدار در حالی از ساعت 16:45 آغاز شد که سرمای شدید هوا سبب شده تا کمتر از یک هزار تماشاگر برای دیدن آن در ورزشگاه آزادی حاضر شوند.

این تعداد هواداران اندک که از شکست پرسپولیس تهران مقابل فولادخوزستان شادمان هستند بارها برعلیه رقیب دیرینه خود شعار داده و به تشویق امیرقلعه نویی پرداختند.

استقلال تهران در این دیدار فقط چهار نیمکت نشین دارد. سیدحسین حسینی، آندرانیک تیموریان، ایمان باصفا و آنتونیو کاروالیو بازیکنان ذخیره این تیم هستند.

دوربین عنکبوتی ورزشگاه آزادی باتوجه به درپیش بودن شهراورد پایتخت پس از مدت ها دوباره فعال شده است.

هوای ورزشگاه آزادی تهران به دلیل بارش برف مقداری مه آلود است.

درترکیب استقلال خوزستان دراین دیدار،پرویزکریمی،سهراب بختیاری زاده،محمد طیبی، عبدالهادی خنیفر، محمدابراهیم خسروی، عادل کلاه کج، موسی کولی بالی، ایمان مبعلی، محمود تیغ نورد، فرزاد جعفری و میلاد می داوودی بازی می کنند.

در استقلال تهران هم سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، پژمان نوری، سیاوش اکبرپور، محمد قاضی، هاشم بیک زاده، مهدی نظری و علیرضا واحدی نیکبخت به میدان رفته اند.

پیش از آغاز این دیدار، ایمان مبعلی ، میلاد می داوودی، سهراب بختیاری زاده، عبدالهادی خنیفر به سمت قلعه نویی رفته ورخصت گرفتند و امیرحسین صادقی نیز از عبداله ویسی اجازه بازی گرفت.

2خبرنگار ژاپنی که برای پوشش شهراورد تهران این روزها در تهران هستند با حضور در جایگاه خبرنگاران دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان را از نزدیک نظاره گر هستد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: