واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

تجدیدنظر در انتخابات کمیته المپیک

رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور خواستار تجدیدنظر آن سازمان در تصمیمات درباره انتخابات کمیته ملی المپیک شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای اعلام کرده که روسای فدراسیون هایی که نامزد انتخابات کمیته ملی المپیک شده اند در صورتی که طبق قانون بازنشسته (بدون داشتن مجوز دولت)، دو شغله ، عضو شورای شهر یا نماینده مجلس شورای اسلامی باشند نمی توانند در انتخابات شرکت کنند.

ثبت نام ازنامزدهای مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک14دی ماه به پایان رسید ،اماطبق نامه سازمان بازرسی، برخی هااجازه نامزدی دربرخی پست ها را ندارند.

محمد علی آبادی باارسال نامه ای به معاون فرهنگی واجتماعی سازمان بازرسی کل کشور درخواست کمک در این موضوع را کرد.

دراین نامه با تأکید مجدد بر اینکه از نظر این کمیته، صرفاً پست دبیرکلی، شغل می باشد، آمده است: با احترام به قانون وجایگاه بازرسی کل کشور، به نظرات آن سازمان احترام گذاشته و به عنوان مدیر متعهد به قانونمداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مبنای کار را بر اجرای دقیق ضوابط و چارچوب های قانونی مد نظر آن سازمان گذاشته ایم.

علی ابادی درپایان افزوده است:دستورفرمائید با بررسی های دقیق کارشناسی، نسبت به اجابت تقاضای عاجزانه همکارانتان در کمیته ملی المپیک بذل عنایت فرموده و تغییرات مدنظر با ضوابط ابلاغی پیشین به صورت روشن اعلام فرمائید تا عیناً به مورد اجرا گذاشته شوند.تسریع در پاسخ حداکثر 24 ساعت به دلیل محدودیت زمانی مورد انتظار و موجب امتنان است. بدیهی است در صورت عدم دریافت اظهارنظر جدید، ناگزیر خواهیم بود بر مبنای ابلاغیه پیشین آن سازمان اقدام نموده و نسبت به برگزاری انتخابات اقدام نماییم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: