واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

حکم بازداشت 14مظنون فساد مالی

حکم بازداشت 14 نفر از 25 مظنون به دست داشتن در پرونده فساد و ارتشا در ترکیه، در دور دوم عملیات صادر شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، دور دوم بازداشت ها در ترکیه به اتهام فساد و ارتشا روز سه شنبه گذشته با دستگیری 25 نفر آغاز شد و دادستانی ازمیر امروز حکم بازداشت 14 نفر از متهمان را صادر کرد.

در پی تحقیقات دادستانی استان ˈازمیرˈ در غرب ترکیه عملیات همزمانی در پنج استان این کشور علیه عاملان فساد مالی و ارتشاء آغاز شد.

در این عملیات که بطور همزمان در استانهای ˈازمیر ، استانبول ، آنکارا، وان و حاتایˈ اجرا شد تاکنون 25 نفر را پلیس دستگیر کرده است .

در عملیات یاد شده که با عنوان رسیدگی به فساد مالی در برگزاری مناقصه های دولتی و اخذ رشوه اجرا شد، پلیس در مرکز راه آهن شهر ازمیر دو نفر از مقامات دولتی را بازداشت کرد.

براساس این گزارش، اسامی بازداشت شدگان اعلام نشده است اما بر اساس اخبار منتشر شده برخی از دست اندرکاران مهم امور اقتصادی در ترکیه جزو بازداشت شدگان هستند.

دور سوم از دستگیری ها در پرونده فساد مالی و ارتشاء در ترکیه با بازداشت 35 نفر روز گذشته در بندر تجاری ˈمرسین ˈ در جنوب ترکیه آغاز شد.

وزارت تجارت و گمرکات ترکیه روز جمعه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که بررسی در باره موارد فساد مالی و ارتشاء در گمرک مرسین از شش ماه پیش در پی وصول نامه ای در این زمینه به این وزارتخانه و ابلاغ آن به دادستانی مرسین آغاز شده بود.

در راستای تحقیقات دادستانی مرسین امروز 10 کارمند گمرک این بندر نیز به اتهام دریافت رشوه و 25 نفر از منسوبان شرکت های مختلف حق العمل کاری در این استان به اتهام پرداخت رشوه در عملیات مشترکی توسط دادستانی و پلیس مرسین دستگیر شدند.

براساس این گزارش، بازجویی از دستگیرشدگان ادامه دارد.

در پی عملیات 17 دسامبر با عنوان مبارزه با فساد و ارتشا پلیس و دادستانی استانبول شماری از منتسبان به دولت ترکیه از جمله دو فرزند وزرای سابق کابینه این کشور را دستگیر کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: