واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰

دعوت یوسف کرمی به تیم ملی

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران خبر از دعوت یوسف کرمی به اردوی آماده سازی این تیم داد.
به گزارش تدبیر24 بی‍ژن مقانلو در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: امروز (یکشنبه) نشستی را در فدراسیون تکواندو با حضور مسوولان برگزار کردیم و در خصوص مسائل مختلف تیم ملی به بحث گفت وگو پرداختیم.

وی افزود: در نخستین تصمیم قرار شد اردوهای تیم ملی از اواخر ماه جاری یا در نهایت روزهای نخست بهمن ماه آغاز به کار کند.

مقانلو با اشاره به اینکه در آغاز کار نفرات دارای رنکینگ جهانی در این اردو حضور خواهند داشت، ادامه داد: هادی مستعان، میثم باقری، محمد باقری معمتد، بهنام اسبقی، مسعود حجی زواره، علی نصرآزادانی، فرزاد عبدالهی، حسین تاجیک و سجاد مردانی هوگوپوشان حاضر در اردوی نخست خواهند بود.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: همچنین قصد داریم از یوسف کرمی نیز برای حضور در اردو دعوت کنیم تا خود را برای حضور در بازیهای آسیای اینچئون کره جنوبی آماده کند که امیدوارم وی نیز به اردوی تیم ملی ملحق شود.

وی تاکید کرد: همچنین پیش از پایان سال جاری یکدوره رقابت انتخابی بین منتخبین استانها، نفرات برتر پیکارهای آزادکشوری، برترین های لیگ و قهرمانان تورنمنت های بین المللی برگزار می شود تا نفرات برتر آن وارد اردوی تیم ملی شده و در کنار نفرات رنکینگ دار به تمرینات آماده سازی بپردازند.

مقانلو گفت: در نظر داریم اوزانی را به بازیهای آسیایی اینچئون اعزام کنیم که در چهار وزن المپیک نیز حضور داشته باشد.

وی با تاکید براینکه تیم ملی ایران باید در تورنمنت های بین المللی شرکت کند، گفت: حضور نیافتن در جام جهانی ساحل عاج و تورنمنت ها سبب شده تا نفراتی چون محمد باقری معتمد در رنکینگ جهانی با نزول جایگاه روبرو شوند. امیدوارم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به کمک فدراسیون تکواندو آمده تا بتوانیم در رقابت های مختلف شرکت کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: