واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۴۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰

جشن شب چله چلچراغ لغو شد

گفته می شود این مراسم به دستور دادستانی تهران لغو شده است / بر اساس مشاهدات، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند ، امیر مهدی‌ژوله ، امیر علی نبویان و ... در محل مركز همایش‌های برج میلاد حضور داشتند و همچنین شنیده ها حاكی از حضور سید محمد خاتمی در این مراسم بود
جشن شب چله هفته نامه چلچراغ دقایقی پیش از شروع لغو شد!

به گزارش تدبیر24 به نقل از گفتگو ،مراسم جشن شب چله‌ی مجله‌ی «چلچراغ» که قرار بود عصر یکشنبه، در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود، چند دقیقه مانده به برگزاری مراسم لغو شد و در حالیكه جمع زیادی از میهمانان پشت در سالن حضور پیدا کرده بودند، مسئولان و عوامل حراست مركز همایش‌های برج میلاد اقدام به تخلیه مهمانان كردند.

یكی از عوامل حراست مجموعه برج میلاد در حاشیه این مراسم به خبرنگار گفت‌وگو گفت كه لغو مجوز از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی بوده و البته تاكنون عوامل انتظامی اظهارنظری در این خصوص نكرده‌اند.

بر اساس مشاهدات، بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند ، امیر مهدی‌ژوله ، امیر علی نبویان و ... در محل مركز همایش‌های برج میلاد حضور داشتند و همچنین شنیده ها حاكی از حضور سید محمد خاتمی در این مراسم بود.

نزدیک دوهزار نفر به این جشن دعوت شده بودند که حدود 100 چهره‌ی فرهنگی، هنری و ورزشی هم در بین آن‌ها بودند، 250 نفر از میهمان‌ها هم از شهرستان‌ها دعوت شده بودند.

اعضای تیم ملی والیبال، اعضای تیم ملی فوتسال زنان، بچه‌های مدرسه‌ی شین‌آباد، علیرضا قربانی، محمد معتمدی، جواد نکونام، علی کریمی، خانواده‌ی مرحوم ناصر حجازی، حسام‌الدین سراج، گروه بمرانی، گروه پالت، هوشنگ مرادی کرمانی، اصغر فرهادی و خانواده‌اش، رخشان بنی‌اعتماد، شهرام مکری، منیژه حکمت، علیرضا داوودنژاد، جواد خیابانی و بهرام رادان، از جمله میهمان‌های دعوت‌شده به این مراسم بودند.


این جشن پس از شش سال بنا بود امروز برگزار شود. گفته می شود این مراسم به دستور دادستانی تهران لغو شده است

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
دکترحاتمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
0
3
ازمقبولیت خاتمی واستقبال مردمی هراس دارند.
نظر شما: