واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 21
کد خبر: ۱۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

بررسی صلاحیت نامزدهای کمیته المپیک

کمیته پنج نفره بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک ایران بررسی پرونده های متقاضیان شرکت در این انتخابات را به پایان رساند.
به گزارش تدبیر24 نادر شکری سخنگوی کمیته 5 نفره با اعلام این خبر به ایرنا، گفت: بررسی های لازم درخصوص نامزدهای کمیته ملی المپیک انجام شد و تا روز (یکشنبه) منتظر رسیدن مدارک تکمیلی نامزدها بودیم.

وی درباره زمان اعلام اسامی نهایی نامزدها، تصریح کرد: تا زمانیکه سازمان بازرسی کل کشور نظر خود را در مورد برخی از نامزدها اعلام نکند، امکان ارائه این فهرست به مطبوعات وجود ندارد.

این مقام مسوول اظهار داشت: امروز محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک از مسوولان سازمان بازرسی کل کشور خواست تا اسامی افرادی که امکان حضور آنان در انتخابات وجود دارد را اعلام کنند که دوستان در آن سازمان اعلام کرده اند، در حال بررسی مساله فوق هستند.

معاون حقوقی کمیته ملی المپیک اظهار داشت:روز (دوشنبه) کمیته 5 نفره نشستی را در کمیته ملی المپیک برگزار خواهد کرد تا از تصمیم نهایی سازمان بازرسی کل کشور برای حضور نامردها مطلع شده و طبق درخواست آنان برای حضور در انتخابات عمل کند.

در این کمیته 5 نفره نادر شکری، احمدیان مسوول حراست کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده، محمدعلی صبور و لطفعلی پورکاظمی حضور دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: