واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

چند درصد زوج ها نابارورند؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در مورد موضوع سیاست های جمعیتی اظهار داشت: مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان ردیف اعتباری برای سیاست های جمعیتی اختصاص پیدا کرده است.
به گزارش تدبیر24، رسول خضری در گفت و گو با پانا در پاسخ به این سوال که آیا در بودجه ۹۳ به بخش بیماری های ناباروری بودجه ای تعلق گرفته است یا نه؟ گفت: ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار تحت عنوان سیاست های جمعیتی اختصاص پیدا کرده است ضمن اینکه ما هر سال ردیفی را برای موضوع سیاست های جمعیتی مد نظر قرار داده ایم که موضوع بیماری های ناباروری نیز در این راستا قرار می گیرد.

وی در خصوص تحت پوشش بیمه قرار گرفتن بیماران ناباروری افزود: از ظرفیت بیمه ها و همچنین اعتبار سیاست های جمعیتی در راستای تامین هزینه های این بیماران که ۲۰ درصد جامعه را شامل می شوند، باید به نحو احسن استفاده کرد.

خضری گفت: ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان ردیف اعتباری برای سیاست های جمعیتی اختصاص پیدا کرده است که شامل بسیاری از موارد از جمله موضوع ناباروری نیزمی شود. این سیاست ها در سال های گذشته به عنوان جلوگیری از افزایش جمعیت بود ولی در سال های اخیر برای افزایش جمعیت استفاده می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پوشش بیمه ای داروهای بیماران نابارور به بیمه ها و یارانه داروها مربوط می شود و به اعتقاد ما این موضوع در لایحه هدفمندی بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد با توجه به این که اصلاحیه لایحه هدفمندی و سهام عدالت هنوز به مجلس نیامده است.

وی در پایان به پیگیری اختصاص اعتبار به درمان بیماری ناباروری اشاره کرد و گفت: سعی می شود در لایحه بودجه سال ۹۳ به این موضوع اعتباری تخصیص پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: