واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸

خرم‌دره شهر الکترونیک می شود

فرماندار شهرستان خرم‌دره از تبدیل این شهر به شهر الکترونیکی خبر داد
تدبیر24: رحیم نوری‌پور  گفت: منطقه زنجان، با اشاره به راه‌اندازی دستگاه‌های شبکه دولت، تصریح کرد: با توجه به وجود زیرساخت‌ها در شهرستان خرم‌دره به‌ زودی این شهر و روستای قلعه حسینیه به شهر و روستای الکترونیکی پایلوت در استان زنجان تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به مزایای ایجاد شهر الکترونیک در شهرستان، تاکید کرد: ایجاد شهر الکترونیک علاوه بر کاهش هزینه‌های جانبی در یکسان‌سازی، تسهیل و هماهنگی بین دستگاهی نیز بسیار موثر است و هم‌چنین با ایجاد این شهر، مردم با اطلاعات آموزشی به روز بیشتر آشنا می‌شوند و در کاهش کاغذ بازی در ادارات نیز تاثیرگذار است.

این مسوول با بیان این‌که روستاها نیز باید در اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرند، اظهار کرد: در اجرای این طرح روستای قلعه حسینیه نیز که یکی از روستاهای شهرستان خرم‌دره است، به ‌عنوان روستای پایلوت انتخاب شده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به هدف این طرح، تصریح ‌کرد: شهرستان خرم‌دره اولین شهرستان استان در زمینه یکسان‌ سازی و شهر الکترونیکی بین دستگاه‌های اجرایی است و می‌توان گفت که اجرای این پروژه از مهم‌ترین پروژه‌های استان و شهرستان است که هدف از ایجاد شبکه الکترونیکی ارایه خدمات الکترونیک به شهروندان و روستاییان شهرستان است.

نوری‌پور با بیان این‌که هزینه‌های این طرح تامین شده است، تاکید کرد: باید تا پایان اجرای طرح 48 اداره به این شبکه بپیوندند که در این راستا اداراتی که تاکنون به این طرح ملحق نشده‌اند باید هرچه سریع‌تر نسبت به پیوستن به این طرح اقدامات لازم را انجام دهند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: