واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴
رویانیان:

ایجاد فضایی سنگین علیه پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: در روزهای اخیر فضای سنگینی بر علیه تیم ما و دو بازیکن جوان پرسپولیس ایجاد شده است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، محمد رویانیان در یک برنامه تلویزیونی درخصوص محرومیت پیام صادقیان و محسن مسلمان از بازیهای ملی به دلیل آنچه که استعمال قلیان در اردوی تیم امید ایران در کیش عنوان شده است، اظهار داشت: مسلمان و صادقیان از بازیکنان جوان و آینده دار فوتبال کشور هستند و متاسفم که به دروغ نام آنان مطرح شده است.

وی افزود: علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید، هم اتاقی این دو بازیکن در اردوی کیش و حتی مسوول هتل گردان جزیره کیش نیز اعلام کرده اند که صادقیان و مسلمان جزوء بازیکنانی که در اردوی تیم امید قلیان کشیده اند؛ نبوده اند.

مدیرعامل پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه این دو بازیکن جوان ما یک هفته است که به خاطر گناهی که مرتکب نشده اند تحت فشار هستند و من برای مسببین این مساله متاسف هستم.

وی در مورد نظر کارشناس داوری این برنامه که اعلام کرد گل تیم فولاد در دیدار با پرسپولیس صحیح بوده و خطای هند رخ نداده است، گفت: نمی دانم چرا کارشناس محترم برنامه قسم می خورد که بازیکن فولاد قصد کنترل توپ با دست را نداشته است و عنصر معنوی را وارد اظهار نظرهای خود می کند.

در ادامه خداداد افشاریان کارشناس حاضر در برنامه گفت: ثمره 20 سال حضورم در داوری فوتبال ایران و آسیا را با یک نظر از بین نمی برم و یقین داشته باشید هرچه اتفاق افتاده باشد را اعلام می کنم. می توانستم بگویم این صحنه هند است تا همه پرسپولیس ها به من علاقه مند شوند اما تجربه سالها تلاش خود را فدای یک صحنه مشکوک نمی کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در ادامه خطاب به مجری این برنامه ورزشی، گفت: حتی شما نیز طاقت انتقاد را ندارید و به دلیل یک صحبت کوچک علی دایی هفته هاست که سرمربی پرسپولیس را زیر تیغ انتقاد برده اید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: