واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 20
کد خبر: ۱۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

درخشش برهانی در تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که جی‌لوید ساموئل در تمرین گروهی شرکت نداشت و آمادگی بالای آرش برهانی از نکات جالب آن بود.

تدبیر24: تمرین امروز استقلال ساعت 15 در کمپ ناصر حجازی با حضور همه اعضای کادر فنی این تیم برگزار شد.

بخش نخست این تمرین را حرکات نرمشی و پاس‌های کوتاه تشکیل داد و در ادامه فوتبال درون تیمی محور اصلی تمرین استقلال بود. تمرین امروز آبی‌پوشان از فضای بانشاطی برخوردار بود و البته در فوتبال درون تیمی بازیکنان کاملا مواظب بودند تا باعث مصدومیت هم‌تیمی‌هایشان نشوند. در فوتبال درون تیمی آندرانیک تیموریان چند بار به تصمیم‌های ایمان عالمی که داور این دیدار بود، معترض شد.

آرش برهانی در تمرین امروز استقلال آماده نشان داد و با به ثمر رساندن سه گل، مورد تشویق هواداران استقلال هم قرار گرفت. هواداران استقلال در آغاز تمرین برای لحظاتی امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

کبه و جمشیدیان غایبان تمرین امروز استقلال بودند. ضمن اینکه جی‌لوید ساموئل، هافبک میانی آبی‌پوشان در تمرین‌های گروهی شرکت نداشت و پس از دقایقی کارهای انفرادی زیر نظر دکتر ستوده و امیر حاج قاسم، تمرین استقلال را ترک کرد.

از این تمرین حدود 200 نفر از نزدیک دیدن کردند.

در دقایق پایانی فوتبال درون تیمی، میان حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی برخوردی اتفاق افتاد و دو بازیکن مصدوم شدند اما پس از لحظاتی، هر دو بازیکن به فوتبال درون تیمی بازگشتند و مشکلی برای ادامه کار نداشتند.

تمرین امروز آبی‌پوشان ساعت 16:15 به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: