واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
کد خبر: ۱۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

یخ نوردان ایران نایب قهرمان آسیا

تیم ملی یخ نوردی ایران در مسابقه های یخ نوردی قهرمانی آسیا در کره جنوبی، پس از تیم این کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، این مسابقه ها با حضور 109 ورزشکار یخ نورد از 18 کشور در روزهای 11 و 12 ماه ژانویه در شهر چیونگ سانگ کره جنوبی برگزار شد.

تیم ملی پنج نفره یخ نوردی ایران اعزامی به مسابقه های یخ نوردی قهرمانی آسیا در کره جنوبی با کسب مدال نقره «مسعود زینالی» و مدال های برنز «زهره عبدالله خانی» و «مجتبی ثقفی» و مجموع امتیازات این مدال آوران و همچنین «محمدرضا صفدریان» و «سعید محمودی» پس از تیم کره جنوبی به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

این سه مدال، نخستین مدال های تاریخ یخ نوردی ایران تاکنون

است که توسط «زهره عبدالله خانی» و «مسعود زینالی» دو ورزشکار یخ نورد دعوت شده ایران به بازی های المپیک زمستانی 2014 در شهر سوچی روسیه و «مجتبی ثقفی» دیگر ورزشکار یخ نورد کشورمان به دست آمده است.

«مجتبی ثقفی»، «زهره عبدالله خانی» و «مسعود زینالی» با پشت سر گذاشتن رقبای قدرتمند خود از کشورهای چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی، هنگ کنگ و مغولستان توانستند برای نخستین بار مدال های مسابقه های قهرمانی آسیا را در عین نا باوری تصاحب کنند.

این گزارش همچنین حاکی است، «مهدی پهناور» یکی دیگر از یخ نوردان ملی پوش کشورمان که به دلیل صادر نشدن ویزای کره جنوبی از سفر به مسابقه های یخ نوردی قهرمانی آسیا در این کشور بازماند، امروز (سه شنبه) برای شرکت در مسابقات جام جهانی یخ نوردی در رومانی، عازم شهر بخارست پایتخت این کشور شد.

وی بنا دارد پس از مسابقات رومانی، عازم مسابقه های بین المللی یخ نوردی در کشورهای سوییس، فرانسه، ایتالیا و روسیه شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: