واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
فتح اله زاده:

استقلال آتش زیر خاکستر است

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه تا آخر فصل هیچ بازیکنی از تیم فوتبال این باشگاه جدا نمی شود، گفت:امروزبه بازیکنان تیم گفتم که هر چند تبلیغات زیادی برای افزایش روحی و روانی تیم رقیب انجام شده اما شما آتش زیر خاکستر هستید.
تدبیر24: علی فتح اله زاده روز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم رقیب امروز اعتصاب کردند و این در حالی است که ما پولی به بازیکنان پرداخت نکردیم اما تا فردا بین 10 تا 20 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

مسوولان باشگاه استقلال با از دست دادن چند بازیکن خوب خود از جمله جواد نکونام و پژمان منتظری و مجتبی در این فصل با انتقاداتی مواجه شده اند.

وی بااشاره به اینکه فردا به اتفاق مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به تمرینات دو تیم خواهند رفت، اظهار داشت:این امر سبب می شود که نزدیکی بیشتری بین بازیکنان دو تیم ایجاد شود.

فتح اله زاده همچنین یادآورشد:من ورویانیان معمولابرای یکدیگرکری می خوانیم اما در میدان مسابقه همیشه رقیب بوده و خارج از زمین رفیق هستیم.

وی در خصوص اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن پول هایشان نیز گفت: این موضوع زود حل می شود ومن اطمینان دارم که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پول بازیکنانش را می پردازد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص چاپ عکس دو تن ازبازیکنان تیم استقلال در روزنامه باشگاه پرسپولیس گفت: کار خوبی انجام نشد و ما نیز مشابه آن عکس ها را داشتیم و حتی چند سال پیش که اتفاق بدی برای یکی از بازیکنان پرسپولیس رخ داد، تنها روزنامه ورزشی که در مورد آن مطلبی ننوشتیم،اعتقاد دارم که در کار فرهنگی نباید یکدیگر را له کنیم.

وی باتاکید بر اینکه این موضوع هر چه باید سریعتر حل و فصل شود خاطر نشان کرد: این بدان معنا نیست که ما از کاری که آنها انجام داده اند حمایت می کنیم و برای چنین کارهایی نیزباید برخورد ساختاری و هدایتی انجام شود.

وی درپاسخ به سووال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نظرسنجی ها درخصوص شهرآورد به نفع پرسپولیس است، گفت: همیشه درنظر سنجی های این برنامه تلویزیونی پرسپولیس برنده می شود و من نمی دانم انگار خطوط آنجا برای طرفداران پرسپولیس باز و برای طرفداران ما سنگین است.

فتح اله زاده در عین حال بیان داشت: شهرآورد همیشه شرایط خاص خودش را دارد، آن زمانی که ما خیلی ضعیف بودیم، برنده شدیم و یا زمانی که آنها ضعیف بودند ما را شکست دادند و این بازی شرایط روحی و روانی خاص خودش را دارد و هر تیمی که شرایط روحی خوبی داشته باشد می تواند برنده بازی باشد.

هفتاد و هشتمین شهرآورد پایتخت ساعت 30/14 دقیقه روز جمعه 27 دی ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: