واقعيت انتخابات تهران

واقعيت انتخابات تهران

عباس عبدی: دور دوم انتخابات مجلس در برخي شهرها به‌ويژه تهران نتايج عجيبي داشت.
روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

روز جهاني خانواده در زمانه زوال‌گرايی

مریم باقی : در اسناد حقوقي خانواده از حقوق ويژه برخوردار است و حتي خود تشكيل خانواده به عنوان يك حق جهاني شمرده مي‌شود
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۱۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۰

آوایی که عتیقه شد

تهیه کننده مستند آوایی که عتیقه شد، از تولید این اثر با هدف به تصویر کشیدن زندگی خسرو سینایی در شبکه مستند سیما خبر داد.
تدبیر24: روناک جعفری با بیان اینکه مستند «آوایی که عتیقه شد» به زودی از شبکه مستند پخش می شود، اظهار کرد: این مستند از مجموعه «یک فیلم ، یک حقیقت» به تهیه کنندگی ناهید دل آگاه آماده پخش شده است.

وی گفت: این مستند در کنار به تصویر کشیدن زندگی خسرو سینایی، نگاهی نیز به آثار مستند وی و همچنین فیلم های سینمایی این کارگردان دارد، زیرا خط سیر یگانه ای بین آثار مستند و داستانی خسرو سینایی به چشم می خورد.

تهیه کننده مستند «آوایی که عتیقه شد» در مورد دلیل انتخاب این سوژه گفت: خسرو سینایی یکی از برجسته ترین مستندسازان کشور است و البته سبک فیلمسازی او نیز در بین مخاطبان طرفداران بیشماری دارد.

جعفری درباره ساختار این مستند یادآور شد: خط قصه به گونه ای طراحی شده که در طول فیلم افراد مختلف و میهمانان، متناسب با روند فیلم در گفت و گویی دو نفره با آقای سینایی حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: افرادی همچون خانواده سینایی، منوچهر طیاب که در موزه سینما در کنار هم خاطرات نیم قرن گذشته سینمای ایران را مرور می کنند ، علی لقمانی تصویر بردار سینمای ایران که عمده فیلم های خسرو سینایی را به تصویر کشیده، محمد ابراهیم جعفری استاد نقاشی ایران، مصطفی رزاق کریمی کارگردان سینمای مستند و مهدی احمدی و حمید فرخ نژاد که فعالیت حرفه ای خود در دنیای بازیگری را با بازی در فیلم سینایی شروع کرده اند ، در این مستند حضور دارند.

جعفری از آرش زینال خیری به عنوان مدیر تولید این مستند نام برد و اضافه کرد : با توجه به این که خسرو سینایی در کنار فیلمسازی، در حوزه موسیقی نیز فعالیت می کند ، موسیقی متن این مستند نیز از آثار ایشان در کنار آثار لوییس چکناواریان است.

وی اظهار امیدواری کرد تا مستند «آوایی که عتیقه شد» در بهمن ماه امسال از شبکه مستند پخش شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: